Love it or Leave it #1

08:10

Hello there my lovely friends!

As you know I love nail polish and I have, not A LOT, but quite a few of them.
I haven't had much issues with giving polish away, I'm constantly giving away polishes out of my collection to my friends and family. Most of my collection are polishes that I received as gifts.
Some of them I wore and love BUT some of them aren't my color, I have a couple of polishes that are the same or similar.. The problem that I have is that every now and then I'd like to buy myself a new polish (especially if I see a new brand) but I can't because someone bought me a similar polish and I can't let myself buy something similar when I don't even use that polish.
Last year I wanted to use a polish and when I tried to apply it I saw that it went bad so I decided that I'll at least try out - I'll try to wear every polish as a manicure for as long as it stays on - every polish out of my collection, try not to be sentimental, and when I take the polish off decide if I'll keep it or give it away to friends and family, probably do giveaways because let's be honest I have a bunch of never opened polishes.
I'll try to do these posts at least 1 every 2 months. Here's the first bunch of polishes.


Pozdrav lipi moji!

Ko što znate ja volin lakove i iman, ne sad OGROMAN, ali ono, pošten broj lakova. Nisan imala puno problema sa davanjen lakova, ako se nekome svidi neki moj lak ja mu ga rado odman poklonin.
E sad dolazimo do problema. Jako san sentimentalna osoba i tu je moj glavni problem.
Trenutno mi većinu kolekcije čine lakovi koje san dobila na poklon. Neke san nosila i volin ALI... Neki me jednostavno ne privlače, neki mi ne stoje, neki su dupljaci ili skoro pa dupljaci..
Kakav god bio slučaj ja samo znan da si ne dopuštan kupovat lakove jer iman sličan kod kuće što mi ga je dala Mara ili Ana 2007. i nema veze što taj lak ima usranu formulu ili štagod nesmiš kupovat.
A ono ljudi satarluka vidin novi brend i nedan sama sebi da kupin lak EJ SATAREN SE.
Lani san izvukla jedan lak, baš smislila manikuru da ga iskoristin, pošla ga lakirat kad on pokvaren..
Stoga san odlučila, ako ne nosit dok se ne odrca, baren svaki lak iz kolekcije isprobat i kad ga buden skidala pokušat bit što manje sentimentalna, fokusirat se na činjenicu oću ga nosit ili ne, i odlučit jel ostaje kod mene ili ga šaljen dalje. Neke ću dat prijateljima i obitelji, al s većinon planiran radit giveawaye jer realno iman hrpu lakova koje san ili samo probala, ili nikad nisan niti otvorila.
Ovaj post ću probat radit bar 1 u 2 miseca. Evo prve ture lakova.

s-he stylezone gel-like 'n ultra stay nail polish 6060, 2 coats







S-he stylezone 6060 is, what I like to call, a perfect "french manicure milky pink".
I had s-he stylezone's milky pink polish before they launched their gel-like line and I got rid of it because it was streaky. This one isn't streaky, it's so smooth, dries fast, lasts INCREDIBLY long and makes your nails look like a much better version of themselves.
I wore it for 5 days on it's own, then I put essence circus confetti and jelly sandwiched it with a coat of this polish - wore it for an entire week like that!

S-he stylezone 6060 je, kako ih ja volin zvat, savršeni "mliječni rozi lak za francusku manikuru".
Imala san s-hejev ovaj lak, al u staroj formulaciji i njega san se riješila jer se neravnomjerno maza. Ovaj nema taj problem. Formula je glatka, brzosušeća, nevjerojatno dugotrajna i sa njime Vam nokti izgledaju tako zdravo i čisto. Njega samog san nosila 5 dana, zatim san nalakirala sloj essence circus confetti, jelly sandwichala ga sa još jednin slojen ovog laka i nosila tu manikuru još dodatnih tjedan dana!





This is how my nails looked like after 7 days. Incredibe. Keeping this polish. <3
ALSO S-he stylezone products are NOT tested on animals.

Ovako su moji nokti izgleedali nakon tjedan dana. Nevjerojatno. Ovaj lak ostaje uz mene. <3
TAKOĐER S-he stylezone proizvodi se NE testiraju na životinjama.


Misslyn 540 real khaki, 2 coats








Misslyn Real Khaki is a lovely 2 coat khaki color. Smooth formula, fast drying and longlasting.
Misslyn also doesn't test on animals therfore this one is also staying.

Misslyn Real Khaki je divni lak kaki boje koji nokte u potpunosti prekrije sa 2 sloja. Glatka formula, brzosušeći i dugotrajan. Misslyn također ne testira na životinjama tako da on također ostaje u kolekciji.


MakeUp Revolution, "Flawless Collection", Make Me, 1 coat over Misslyn real khaki





Make Me is a lovely moss green metallic polish, loaded with gold shimmer, fully opaque on it's own in 3 thin coats. I'm gonna give this away to someone, I just never reach for it and I don't want to force myself into using a nail polish.

Make Me je divni zeleni lak boje mahovine, krcat zlatnim shimmerom, u potpunosti prekriva nokte sa 3 tanka sloja. Ovoga ću dati nekome, jednostavno nikad ne posežen za njin i bilo bi mi ža da se kod mene pokvari dok bi možda nekoga drugoga razveselio.


EVELINE miniMAX, 056, 3 thin coats









Eveline miniMAX 056 is a lovely vibrant redish orange polish. It has a smooth crelly formula, dries fast, is longlasting and very shiny. I got this polish from my dear Gordana ( Gorgeous on a Budegt blog ) and I LOVE how it looks on my nails.

Eveline miniMAX 056 je divni žarki crvenkasto narančasti lak. Ima glatku crelly formulu, brzosušeći je, dugotrajan i jako sjajan. Ovaj san lak dobila od drage Goge ( Gorgeous on a Budget blog  ) i OBOŽAVAN kako mi stoji.


Maybelline COLORAMA "ALL ACCESS NY" Top Coat, 422




Some time ago Maybelline released this "ALL ACCESS NY" collection and I got all of the toppers because I just love NY. Yes, that was the only reason why I bought them.
I like how this one looks, but I'm not sure if I'll kepp it.
Also, I won't be buying Maybelline products anymore.

Prije nekog vrimena Maybelline je pustio u prodaju "ALL ACCESS NY" kolekciju i ja san iz nje kupila sve toppere jer jednostavno volin New York. Da, kupila san ih sve čisto iz tog razloga.
Volin kako ovaj izgleda i mislin da san čak i kad san ih haulala rekla da mi je super kako su ovi mat glitteri nekog nejednakog oblika, ali još nisan sigurna oću li ga ostavit u kolekciji.
Također, Maybelline proizvode više neću kupovati.


AURA Resistant, 421 ALL EYES ON YOU, 2 coats




I got this lovely Aura oxblood red nail polish from my dear friend Ana ( D(R)AMA blog ) quite some time ago. This polish has a smooth 2 coat formula, dries fast and has a standard wear time. I will keep it for now.

Ovaj krasni Aurin lakić san dobila od moje drage Ane ( D(R)AMA blog ) prije već nekog vrimena. Lak ima glatku formulu koja prekriva nokte sa 2 sloja, dosta se brzo suši i ima standardan vijek trajanja (cca. 3-4 dana na mojin noktima). Zasad ću ga zadržati u kolekciji.




And that's about it for this post. As you can see, I'm trying really hard to pair down my collection to cruelty free brands. I know I won't be able to do it 100% because I've had some polishes for more that 10 years but still..  I'll try my best. So, in the first post I showed you 6 polishes out of which I got rid of 2. Not bad I think. 
What do you think of this post?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

I to je sve za ovaj post. Ko što možete vidit, stvarno se jako trudin svoju kolekciju, što je više moguće, svesti na brendove koji su cruelty free - odnosno koji NE testiraju na životinjama. Već znan da neću uspit u naumu 100% jer iman neke lakove starije od 10 godina, a i dosta poklonjenih koji nisu CF, ali opet... Ja ću dati sve od sebe. Eto, u prvon ovon postu san Vam pokazala 6 lakova od kojih san 2 odvojila iz kolekcije. Mislin da je to ok.
Šta mislite od ovon postu?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics