Essence instant MATT foundation review

10:06

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you my new foundation. :D


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati moj novi puder. :D




If you've been reading me for a while you know I'm not a makeup freak, nor do I know much about anything really, but I've always been a fan of essence foundations and products in general. After a few unpleasant experiences during puberty essence saved me and ever since that period I've always been faithful to them.

Ako me inače čitate znate da nisan neki mejkap frik, niti znan puno o ičemu... Općenito... ali uvik koristin essence pudere. Nakon par neugodnih iskustava tijekom puberteta mene je essence spasio i od tog vremena essence puderi (i ostatak essence kozmetike)  su stalna postava u mojoj kolekciji.





Basic info:

- 30 ml product
- available in 3 shades
- can be found wherever you have an essence stand


Osnovni info:

- 30 ml proizvoda
- dostupan u 3 nijanse
- cijena 34,90kn
- dostupan u drogerijama koje drže essence proizvode


What I look for in a foundation:

- decent coverage
- matte finish
- pleasant or non existing smell
- not expensive


Šta ja tražin u puderu:

- da ima osrednju pokrivnu moć; ujednačavanje tena i pokrivanje manjih nedostataka ala miteseri
- matte finiš ako ikako može
- ugodan ili nepostojeći miris
- da ne košta ko suvo zlato




The packaging of the foundation is standard essence packaging. A simple squeezy tube that has all the basic (and more!) info about the product on it.

Pakiranje pudera je oriđiđi essence. Lagana, jednostavna tubica na kojoj piše sve što tribate znati (i više) o proizvidu.






For me the coverage is amazing so for the rest of the world that means medium coverage that can easily build up. I apply a light coat and that makes me feel like a queen yaaasssss! My light coat evens out my redness and covers up my blackheads, even a pimple here and there. The shade I have is the lightest one and it's a yellow undertone.

Prekrivanje je po meni odlično, znači za ostatak svita srednje prekrivanje koje se lako nadograđuje. Ja nameljan jedan ultra lajt sloj i to je meni dovoljno da se gledan u ogledalo i bacin si koji finger gun jer san idiot, realno. :'D Inače to znači da mi ujednači ten i pokrije mitesere, uz pokoju bubuljicu. Nijansa koju ja iman je najsjetlija (logično) i žutoga je podtona.

The finish of this foundation is matte. On the product it says "up to 18 hours" but I can say that it lasted around 10 hours on me. The texture of the foundation reminds me of something between a liquid and a mousse foundation?!
All in all tzhis product fulfilled all my demands so I recommend it to you guys even though I'd hold back if I had dry skin.

Finiš je mat. DING DING DING!!!! Na proizvodu piše da bi moga durat do18 sati ali ja Vam mogu reć da je na mi dura sasvim solidni 10 sati, ako ne i duže. Tekstura pudera mene podsjeća na nešto između tekućeg i mousse pudera?! Sve u svemu ovaj proizvod je zadovoljio sva moja očekivanje i više tako da Vam ga ja toplo preporučam, iako mislin da možda nebi odgovara osobama sa suvon kožon.


 Left side with, right side without foundation  /  Liva strana sa, desna bez pudera




Left side without, right side with foundation after 6+ hours of wearing it /  Liva strana bez pudera, desna sa puderon i nakon 6+ sati nošenja





Which foundation do you use? Did you try this one out? If you have a question please leave it. :D
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


Koju podlogu Vi koristite? Jeste probali ovaj puder? Ako imate pitanja slobodno ostavite, kao i savjete pošto je ovo moja prva recenzioja pudera, :D
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. nisam probala nešto puno pudera.. koristim najčešće Essence i Catrice pudere..
    imam normalnu kožu lica sa nepravilnostima (akne i prištići na bradi - naročito za vrijeme naše drage gospođice M) .. pa mi treba nekad malo jače prekrivanje..najsvijetlija nijansa,naravno, mi isto treba..
    ovaj puder nemam ali sam ga jednom probala(sveki <3 uskočila i posudila mi svoj a sreća pa je moja nijansa) ok mi je bio, lijepo sjedao na lice, dobro ga utapkala.. baš ok puder za to jedno nošenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisan ni ja baš neki expert jer se obično držin essence pudera uz probavanje nekog drugog ali mislin da ako nešto valja, da se najbolje toa i držat :D I tako se ja držin ovog pudera :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics