Essence 3D touch manicure stickers

12:00

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you essences stand out! 3D touch manicure stickers.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati essenceove 3D naljepnice za nokte.







"Nail stickers for unique and trendy nail designs with 3D effect." 
I applied 2 coats of essence 37 serendipity, let them fully dry. Applied the stickers and pressed them on really well after which I sealed everything with Catrice Matt&More Top Coat and I was done.

"Naljepnice za nokte za jedinstvene i trendi uzorke za nokte sa 3D efektom."
Namazala san 2 sloja essenceovog gel laka 37 serendipity i ostavila da se lak u potpunosti osuši. Naljepila naljepnice i dobro ih stisnula uz nokat nakon čega san sve zaštitila slojen Catriceovog Matt&More nadlaka i bila san gotova.




I really like this 3D effect I'm just sad it's not as noticeable on the pictures as it is in real life. This is a neat idea for a quick and easy manicure that literally stands out. How do you like them?

Meni se jako sviđa ovaj 3D efekt samo što mi je žao što na slikama nije vidljiv dobro ko uživo. Simpatična ideja za brzu i jednostavnu manikuru koja će se sigurno izdvojit od ostalih. Kako se Vama sviđa?
Cijena proizvoda je 10,90kn.


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila


*PR product

You Might Also Like

3 comments

  1. Oh these look awesome, I didn't even know they existed but I like the end result!

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim na tebe, poznajem ova srculenca i poljupce
    ljubim te ! uzivaj sa bebom

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics