MMSunday: Red

11:06

Hello there my lovely friends!

What a better way to start a new year with a fresh manicure done for MMS? :D
This weeks theme are red nails and here's what I did. :)


Pozdrav lipi moji!

Ima li boljeg načina da Novu godinu započnen friškon MMS manikuron? :D
Ovotjedna tema su crveni nokti i evo šta san ja napravila. :)












What I used:

Eveline 8in1 BC
essence 'effects' 37 the white bunny
Catrice 18 Bloody Mary To Go
KIKO 285
essence 'Merry Berry' 04 red rocks
essence sparkle sand TC 24 i feel gritty!
Eveline 'Gel Effect' TC


My original idea for this theme was a swatch of this gorgeous KIKO polish I got from my darling Shpeksyy.
I've been having a couple of days of shitty weather and the pictures that I could have taken would do this beauty no justice. Actually, I'd have no pictures of this manicure if I didn't have a Santa Shpeksyy. :D <3 but I'll explain that in another post. :) I had a red skittlette manicure in mind because I did that kind of manicure only once before. On my thumb I got a coat of Catrice and TC, on my pointer finger I have 2 coats of KIKO and TC, the dotted nails are done with essence polishes and  my pinky finger is the Catrice polish with a coat of sparkle sand TC. I think the manicure is okay, nothing more than that but honestly I'm done with red nails - I've been wearing them like crazy for the holidays and I just... Are you feeling me? 

Moja originalna ideja za ovu temu je bio swatch ovog prekrasnog KIKO laka kojeg san dobila na poklon od moje drage Shpeksyy. Već par dana je vrime kod mene toliko sjebano, tako je hladno i maglovito da jedva vidin sebe kamoli nokte. Nisan mogla slikavat KIKO, odnosno, mogla san, ali nemogu takve slike stavljat na blog. Nema šanse da bi uvatila ovaj shimmer. Zapravo, ni ove slike nebi imala da neman Dida Mraza Shpeksyy :D <3 ali o tome u nekon drugom postu. :) Pade mi na pamet da radin crvenu skittlette manikuru pošto san samo 1 prije radila takvu manikuru. Na placu iman sloj Catrica i nadlaka, na kažiprstu 2 sloja KIKO i nadlak, točkani nokti su rađeni sa essence lakovima, a mali prst ima sloj Catrice laka i hrapavog nadlaka. Meni je manikura oke, ništa više od toga ali iskreno su mi pripizdili crveni nokti ima misec ipo dana. Zasićena san ton bojon, jel me razumite?




What do you guys think of this manicure?
Please don't forget to check out what the other girls created for this weeks theme. 
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Šta Vi mislite od ovoj manikuri?
Molin Vas nemojte zaboravit provjerit šta su druge cure napravile na ovu temu.
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

25 comments

  1. Super je manikura :)I oblik noktiju :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatko je, tufnice su uvek dobro došle na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično!
    A oblik noktiju mi se posebno sviđa,ali mislim da sam ti to već i rekla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi, 'ćeš radit ovakav oblik? :D Famozan je, al se lak bar duplo brže odrca :/ (osim šljokica jer su zakon ahhahaha)
      Fala draga :*

      Izbriši
  4. Super je manikir! :) I ovaj Essence topper odlično izgleda. Ja ga imam, nosila sam ga jednom možda i zaboravila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala draga :D Neznam šta čekaš, izvlači ga vani :D ;)

      Izbriši
  5. Predivno ti stoji ovaj oblik noktiju. :)
    Manikir je jednostavan, ali presladak. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. very beautiful!!!
    Could you please check my last post, there is something for you! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. preslatka manikura, instantno me vratila u djetinjstvo :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma kak ti crveno more bit dosadno? :P Lijepa je manikura, doduše ne ko moja, al ajd more proći, hehe, šalu na stranu, meni je super i ovi točkasti noktići baš lijepo razbiju monotoniju crvenila.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad je svi vole ja oto odman organski nemogu :D To mi je u krvi, ja san iz imockog xD
      Znan :'( budem se potrudila više za drugi put :'(
      Fala draga <3 :D :*

      Izbriši
  9. podsjeća me malo na pop art koji je sve popularniji kod makeup-a. odlično kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo ovo mi je baš krasno <3
    Super su mi ovi točkasti noktići :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics