Don Juan's Blue Nail Stars

10:30

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you a swatch of a gorgeous polish that I got as a gift from my lovely friend Tanja from Velike Sitnice blog. <3


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazat swatch laka kojegmi je poslala moja draga Tanja sa bloga Velike Sitnice. <3



DON JUAN NAIL STARS LK214, 3 coats














LK214  is a sheer blue based polish with a ton of blue and silver shimmer in it. The formula of the polish is a bit sheer, but the application was great. It took me 3 coats to get it opaque on my nails, I almost didn't need a 3rd coat but I could still see a bit of my VNL so I added it. It dries fast and to some kind of a dull finish so a layer of TC will make this polish even more sparkly and that's what we all want. On the bottle it says that it's long lasting and I think it is considering the fact that it lasted 5 days on my nails. It hurts me so much because you can buy Don Juan only in Serbia. THANK GOD I HAVE AMAZING FRIENDS THAT SEND ME AMAZING SERBIAN MAKEUP, BLESS YOU ALL. <3 I love this bottle shape, I love the classic brush it has and I still can't even with this color. I'll need to ask you all to go to Tanja's blog and give her much love, she made me really happy with this polish and everything else in general. :) <3 What do you think of it? :)

LK214 je lak ritke plave baze u koju je "upala" tona srebrenog i plavog shimmera. Formula laka je malo riđa, ali maže se odlično. Tribala su mi 3 sloja da u potpunosti pokrijen nokte, skoro mi nije triba 3. sloj ali malo mi se vidila linija nokta pa san ipak odlučila mazat još 1. Brzo se suši i ima neku čudnu završnicu, kao neki polumat finiš, pa mu je sloj nadlaka dobar prijatelj koji će ga učinit još svjetlucavijin a to svi oćemo. Na bočici piše da je dugotrajan lak s čim se ja slažem jer je činjenica ta da je ovaj lak na meni traja 5 dana. Boli me to da se Don Juan može kupit samo u Srbiji. HVALA TI BOŽE NA MOJIN PRIJATELJIMA KOJI MI ŠALJU KOZMETIKU IZ SRBIJE, BOG VAS SVE BLAGOSLOVIO. <3 Nu, volin oblik ove boce, volin klasičan kist kojeg ima i još nemogu doć sebi od ove boje. Pa HR počni uvozit Balkanski mejkap plz. Ili ne, pa bez duše bi ostala, ispustila bi je u nekoj drogeriji hahahah. Moran Vas sve zamolit da odete do Tanjinog bloga i da joj date puno ljubavi, previše me je razmazila sa ovim lakom i svime ostalim. :) <3 Šta Vi mislite? :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo





You Might Also Like

13 comments

  1. Prekrasna je, pravi srcolomac među lakićima. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan lak i još ljepši oblik noktiju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, ovaj mi je najdivniji od svih koje si objavila u posljednje vrijeme, stvarno je prekrasan! Šteta što ih nema kod nas..

    OdgovoriIzbriši
  4. ja imam jedan slican, samo jednom namazan,meni je ofarbao malo nokat i ja sam odustala od njihove kolekcije .bezveze, a vidim da imaju super nijanse ali plava zna da farba nokte bez obzira na brend:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam ali stvarno i da mi je nokte oboja katastrofalno nebi mogla odolit, predivan je :)

      Izbriši
  5. Kako je dobar, i boja i šimer, a uz to i odlično stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. That's a beautiful blue shimmer.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics