AYE, AYE, RIMMEL

10:30

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you the swatch my first Rimmel polish ever. :)


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati swatch mog prvog Rimmel laka. :)


RIMMEL 850 AYE, AYE, SAILOR












My first Rimmel polish ever is a gorgeous, rich, dark navy polish with a creme formula. It's opaque in 2 coats, easy to apply and dries really fast, therefor the 60 seconds on the bottle LOL. I have a lot of blue polishes, a lot of my collection is blue and green, but, you can never have enough of blue and green, right?
This polish is the type of polish that is so dark that it, most of the time, looks black on your nails. Which is great if you ask me, but what do you think of it? :)

Moj prvi Rimmel lak ikad je prekrasan, bogati (Pade mi Sjajolika na pamet, more se ova rič pročitat na više načina, razumiš me?:D ), tamnoplavi lak sa krem formulon. Pokriva nokat sa 2 sloja, lako se maže i brzo se suši, aha ono zato piše 60 sekundi na laku LOL. Iman puno plavih lakova, većina moje kolekcije je plava i zelena, ali tih boja nikad dosta, jel tako? - Je. :D Ovaj lak je tip laka koji je toliko taman da, većinom, izgleda crn. Što je super, ako se mene pita, ali šta Vi mislite o njemu? :) (BTW ja san ga našla u BIPI i platila oko 20kn za njega :D)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo



You Might Also Like

6 comments

  1. Nikad nisam probala njihove lakove. Mada ova boja izgleda lepo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu loši ako ih se moš dočepat na nekoj akciji :D

      Izbriši
  2. krasan, odličan izbor :D
    čak i ja imam jedan rimmel u kolekciji, a kad će doći na red za swatchanje je već sasvim druga priča ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jao, ja iman 2 Rimmela!11! :D Čekaj do iza sezone da mogu odman vidit i komentirat :D

      Izbriši
  3. Predivan je, ja obožavam Rimmel lakove, posebno sam zaljubljena u njihov tip četkice *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja evo prvi put uzela 2 laka i nije im loša četkica :D To puno znači s obzirom da ja zaobljene četkice ne podnosim baš najbolje :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics