HBHWI: Cien makeup

14:49

Hello there my lovely friends!

Today I'll be doing a 'Hauled it. but how was it?'. I'll be sharing my opinions and experience with Cien makeup products, to be specific 2 mascaras and a lip butter. As far as I know Cien is Lidl's cosmetic brand, they do body/skin care products but sometimes I see their makeup/polish display pop up in the stores.
So as I was doing my Christmas shopping with my family I saw the display and OMG.
At the time the price was 14kn (1,8 € / 2,1$USD) per product and I do not behave like a normal person around cheap makeup. I went shopping 3 times during the 'Christmas craziness' (Eh, good ol' times) and I have to say this one more time, some people are just shit! Okay, you want to see something, you wanna swatch it, okay, I get it. But opening every single product I mean COME ON PEOPLE. The first 2 times I went there I managed to dig up, literally, a mascara and 2 lip butters that weren't opened, out of all the makeup and polish. The 3rd time I got 3 polishes and I think 2 mascaras, and all the products were double sealed with tape. I saw some girls trying to open an eyeshadow, just hahaha hihihi 'Let's open and swatch this and then not buy it', I was like OH COME ON, COME ON! I usually get so panicky at Lidl, so many people around me, just touching everything, touching me while passing, just, very creepy. And adding to that when I see a messed up makeup display with loud girls opening and touching everything I get really frustrated and mad. I don't like too much people. Too much people at Lidl, always. :'( ANYWAY TO THE THINGS I WANTED TO TALK ABOUT.


Pozdrav lipi moji!

Danas radin HBHWI. Podilit ću Vama moje mišljenje i iskustvo sa Cien makeup stvarčicama, točnije moje mišljenje o 2 maskare i labelu (sve je labelo ili ruž hahahahaah). Koliko ja znan (a znan skroz malo, najiskrenije), Cien kozmetička marka koja se prodaje samo? u Lidlu? Imaju stvarčice za njegu tila, lica, a nekad u trgovini iskresne i njihov štand sa makeup/lakovima. Pa tijekom svog Božićnog šopinga sa obitelji vidila san njihov displej i lud'lo. U to vrime sve je koštalo 14kn za 1 proizvod, bilo lak, maskara, kist štagod, a ja nisan sva svoja oko jeftine kozmetike. Išla san 3 puta u šoping tijekom 'Božićnog ludila' (e, lipa stara vrimena) i ja opet ovo moran naglasit, neki ljudi su jednostavno stoka, ma gore, neki ljudi nisu ni ljudi, ni stoka nego shitfuck eto. Dobro, uočili ste nešto, oćete probat, oćete swatchat pa vidit na šta liči, okej, samo naprid. Ali sve živo pootvarat i ništa ne uzet iza toga a DAJ ME NEMOJ EJJJJ! Prva 2 puta kad san bila uspila san iskopat, doslovno, maskaru i 2 labela što nije niko otvorio, bili su u onoj plastici koju je, iskreno, prilično teško skinit. Treći put san uzela 3 laka i mislin 2 maskare, i svi su proizvodi tada bili em u plastici, em oblipljeni lipilon. I opet, opet san vidila neka 2 shitfucka u ženskom obliku koja su pokušavala skinit svu tu plastiku sa prokletog sjenila da ga, pa, sjebu i ostave. hahaha a je mi to smišno bilo. NE. Nemoj mi to radit, ne Lidlu, nego meni. Nemoj mi to radit!!!1! Ja san uvik u panici nekoj dok san u Lidlu, toliko stvari i ljudi, ljudi diraju sve, taknu me uvik kad prolaze kraj mene ono ej, prekripi. I još kad na tu paniku dodaš neuredni displej šminke (srce puca) i još na to neke glasne shitfuckove pa DAJ IMA LI BOGA U LIDLA? Ima! Jer da nema ja bi šamarala sve redon, damnit. Priviše ljudi. Priviše ljudi u Lidlu uvik. :'( NEGO NU, AMO MI NA ŠMINKU.


Cien Lip Butter, 02 FLIRTY CORAL

I tried this actually and I, I don't know what to say.
It's really light and smooth. The texture and everything about it reminded me of the time when I made something like this, in the beginning of high school I melted down some vaseline and added a crushed up eyeshadow to make my own lip product, I was so proud of it LOL. Don't get me wrong, the product is cool and all, I like how it feels on the lips but, this shade is not my shade at all.

Ovo san čak i probala i, a neznan šta da Van kažen.
Baš je lipo lagan i gladak proizvod. Tekstura i sve me podsjeća na jedan događaj sa početka sridnje škole kad san rastopila vazelin i dodala u njega smrvljeno sjenilo da napravin svoj proizvod za usne hahaha, bila san preponosna LOL. Ako ste to ikad radili, ovo je, pa praktički isto. Nemojte me krivo svatit, prizvod je dobar, njeguje usne i ima ugodan miris (meni čak i malo nostalgičan), ali ova nijansa nije za mene, nijanci zere.





Cien Volume Mascara

Both mascaras have a funky smell, wouldn't say it bad, just odd. I got this one because I liked the one I'm about to show you next. The brush of this mascara is pretty basic and I like that. The formula is okay as well, and if you're looking for a mascara that'll give you more of a soft, natural looking lash, this one is for you.

Obe maskare imaju neki specifičan miris, nebi sad rekla užas, ali samo je čudnjikav, da Vam napomenem sad, pa ako Vam to smeta niti jedna nije za Vas. Ovu san skupila jer mi se svidila ova što ću Vam pokazat iza. Četkica ove maskare je prilično standardna i meni je to okej. Formula je također dobra i ako tražite neku maskaru koja je lagana i koja samo naglašava prirodan izgled trepavica, ova je za Vas.



1 coat


2 coats


3 coats


4 coats

It is a volume mascara and it gave me volume, but it's not my kind of mascara. I have hooded eyes and I need all the lash length I can get. Even on ordinary days when I'm just hanging around my house my lashes need to be almost up to my eyebrows. This one didn't clump on me, it didn't have any fallout and it's an awesome mascara that I'll use for layering and layering only.

Ovo je maskara za volumen i to mi je dala, ali ovo nije moj tip maskare. Iman spuštene kapke i ja triban dužinu, i to uglavnon prilično ekstremnu. Čak i oni obični dana kad se samo branan po kući moje trepavice tribaju skoro pa doticat obrve. Ova se na meni nije grudala, nije se trusila i super je maskara, ali meni može poslužit za kao početni sloj, i samo za to.



Cien ALL-IN-ONE Lash Booster mascara, Volume-Length-Curl


This one I liked better, it did really good things for my lashes, but, this brush doe.
This thing is gigantic, the space between the bristles is too big if you ask me and a lot of product sits on the brush, dare I say a little too too much? I dare. The formula is thicker than the volume one's and it's way better. This one did whatever it said on the packaging, but damn, am I asking too much? I still felt like I could have gotten a bit more length with other mascaras? I'm asking too much from a cheap mascara, I have to say this one is pretty awesome and it surprised me a lot, lemme show ya.

Ova mi se više svidila, baš mi je dobro 'sredila' trepavice ali nu, ova četkica ej.
Četkica je braaaaćo mila ogromna, i razmak između dlačica je pomalo prevelik ako se mene pita, također dosta maskare 'sidi' na četkici, čak i puno maskare, usudim li se reći? Usudim. Formula je gušća nego kod maskare za volumen i puno bolja. Ova je također napravile sve što je tribala, ali ono, jel tražin sad priviše? Još smatran da s drugin maskarama dobijen još više dužine? Priviše očekujen sad od jeftine maskare, ova je zakon i baš me ugodno iznenadila, nu der da Vam pokažen.


1 coat


2 coats

This one clumped a little bit on me, but it didn't flake and it lasted all day. It's a great mascara but I'm a extreme lash girl, and if I was about to wear either one of these I'd go in with at least 1 more mascara and step up my lash game.

Ova se malo grudala na meni, ali se nije trusila i trajala je cili dan. Super je maskara ali ja san cura za ekstremne trepavice, i da sad iden nosit bilo koju od ove 2 sigurno bi ih kombinirala sa još bar 1 maskaron 
da izgledaju baš ludilo.


*Picture taken from google images*

My opinion on all of these products is that they're 100% worth the attention.
Their packaging isn't that special, but it clean, neat and sealed in plastic, Cien did a great job with that.
The price vs product is really great and I think it pays off investing and trying at least one product.
If you are really going to try something, go for the polishes, DAMN THEIR FORMULAS ARE CRAZY GOOD. I'll review them as well, but if you can get your hands on any Cien polish, get it right away. If you see somebody taking the last polish you have my approval to run that bitch over and steal it. Hell yeah, you don't mess with awesome polish formulas, you fight for them.

Moje mišljenje za sve ove proizvode je da su definitivno vridni pažnje.
Pakovanje svega nije ništa posebno, ali je čisto, uredno i zaštićeno plastikon, Cien bravo i hvala za to.
Omjer cijene i proizvoda je odličan i isplati se uložit i probat bar nešto.
Ako ste se nakon čitanja ovoga baš odlučili nešto uzet, ciljajte lakove, FORMULA LAKOVA IM JE LUDILO DOBRA. Njih ću također recenzirat ali ako morete nabavit Cien lak, uzimajte. Ako primjetite da je neko uzeo zadnji lak imate moje odobrenje da tu osobu prigazite i ukradete im lak. ZAŠTO NE BOŽE DRAGI, sa dobron formulon laka se ne zajebava nego se za nju triba borit.

I hope you guys enjoyed this and let me know have you tried any Cien makeup or polishes and how do you like it? If not, do you plan on getting something from Cien to try it out?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Nadan se da ste uživali u postu i kažite mi jeste li probali isšta od Cien kozmetike ili lakova i šta se Vama to sve čini?Ako ne, jeli planirate nešto uzet i probat?
Naišla san na recenzije moji blogokolegica pa Vam predlažen da ih pročačkate i date malo ljubavi u slučaju da moje mišljenje smatrate čiston gluposti (a nije tako, Vi mene volite nu, ali eto) ;D
SJAJOLIKA će Vam pokazat maskaru, ruž, sjajilo i sjenilo od Ciena na jedan prekrasan način, I like this lady a lot. :D MEAN GREEN QUEEN ima jedan lak za Vas, nju obavezno posjetite i recite joj da je loša za moj novčanik. Ova zelena ženska je ujedino i razlog kupovine Cien kozmetike! Damn you girl! ahahahah
SWEET LITTLE THINGS za Vas ima 2 lipa lip buttera, da san kupila npr Dusty Rose nijansu koju ona pokazuje sigurno bi je nosila jer izgleda prekrasno. *_*
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo



You Might Also Like

24 comments

  1. trepavice :DDDD a tek okice :) <3 lol, girl crush..hahhaa, nisam još ništa probala by cien..budem obratila pažnju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u sweetie :D <3 Obrati svakako, bar na lakove. :) Hvala ti draga :)<3

      Izbriši
  2. I ja samo malo ludovala za vrijeme božićnih blagdana, Lidl i odjeća koju dobiju... bolje da ne idem pokupim pola dućana. Vidjela sam tamo štandić sa dekorativnom kozmetikom nisam znala da uopće to imaju, nije bilo testera (i da vidim sve poluotvoreno i ostavljeno, creepy shit :/). Tako da sam uzela samo maskaru ovu drugu koju si recenzirala. U principu nije loša za nekakav jakooo prirodni look, ali me četkica bacila dole.. jednostavno mi je bila prevelika. Oh well :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, Lidl je neki spas što se robe tiče, nekako je sve casula što volim :) A dobre su maskare za cijenu, ali da četkica je nekako ono, monstruozno velika hahah :D hvala draga :D <3

      Izbriši
  3. Mila ti si kriva ... sad imam novi labelo i tirkiz eyeliner a ne sminkam se hahhaha

    /\„,„/\ 
     ( =';'=) 
      /♥♥\   
    (.\..,,../.)  

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah nemoj mi makeup spominjat ženo, katasrofa sam u svemu osim u maskari :'( <3 <3 :*

      Izbriši
  4. Kupila sam dva lip buttera (čiju sa recenziju već napisala), lak, dvije četikce, trio sjenila i dvije maskare :D Još sam nisam probala maskare, ali nadams e da će mi biti ok :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budu, za cijenu su i više nego isplative :D Meni je onaj lip butter dusty rose kojeg imaš prekrasan :D <3

      Izbriši
  5. ahahahahahah 2 shitfucka u ženskom obliku :D :D
    razumijem da otvaraju po drogerijama, zbog čega sve više online naručujem,,ali da otvaraju u našem Lidlu, gdje je sve lijepo, čisto, zatvoreno,, ma užas, stoka!! haha
    maskare me privlače i jedna i druga,, nekako mi se dopada kako tii zgledaju na trepavicama :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Gledala sam njihove stvarčice, ali sam se uspjela oduprijeti :D. Što se make up-a tiče i nije bilo teško, ali na lakove sam slaba. Nemaju baš neki raspon nijansi, pa je valjda to razlog :D. Kliknula sam na link za lak i, priznajem, jako mi se sviđa rezultat.
    Što se otvaranja tiče, mogu sa sigurnošću reći da bi kokoške to otvarale čak i da postoje testeri. To je takav sklop u glavi, jbga. Nedavno sam se šokirala kad sam vidjela svoju frendicu kako otvara maskare pokraj izloženih četkica na stalaži - "jer izlošci jamačno nisu isti kao četkice unutra" filozofija, pretpostavljam. Ista osoba me nagovara da odem u garderobu isprobati najlonke jer sam se brinula da će mi biti premale. Najlonke?! Kažem, pa ne mogu isprobavati najlonke, a odgovor: ovdje možeš. Iako su im paketi izgledali kao da su otvarani, ipak sumnjam da je trgovina toliko retardirana da ekšli dopušta isprobavanje najlon čarapa.
    Mislim da bi takve proizvode trebalo staviti u one kutije u kojima se prodaju videoigre ili filmovi, koje se mogu otključati na blagajni, iako sumnjam da bi to posve riješilo problem. Tako da bi možda ipak trebalo na stalažu staviti samo sliku proizvoda pa s tim doći na poseban pult podignuti s računom, kao što se radi s kartonskim "bocama" Jegera ili Štoka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mene također strašno nervira, i moja jedna prijateljica tako radi, ja to nemogu gledat. Neznan, možda su znatiželjni, ali smatran da za cijenu od 14 kuna za nešto, ono, pa i da se kupi 'na slipo' i da nevalja, neće nikome svit propast. Najlonke? Ajme meni, imaš dobre živce haha :D Ili to ili da nekome plati da stoji kraj svega i kaže ne otvaraj :)

      Izbriši
  7. great products and very good review. I haven't tried Cien products so far but I am sure I will :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš me zanima ta Cien šminka iako ne volim kad proizvodi ne izgledaju kao da koštaju milijarde :D Sumnjam da ih naš mali jadni Lidl ima ali provjerit ću, meni se sviđaju ove tvoje stvarčice! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni moj toliko velik (lidl hahahahahaha) ali amoreć uskrsne izlog tu i tamo :D Ako naletiš svakako probaj. :D hvala draga :D <3

      Izbriši
  9. Guilty po svim točkama optužnice. :P :D Ajde, jedva si dočekala da odeš u šoping. :D Kod nas još uvijek ima kozmetike, bila neki dan u Lidlu i sve si mislim idući put dok odem, ako bude još onih lakića, uzimam :D jer se cijelo vrijeme odupirem kupovini, ali mislim da čekaju mene da ih udomim. :D Btw, kod nas nije puno pootvarano, al ima...kokoški očigledno ima svugdje, mislim ono 14 kn, koj ti je vrag da ideš otvarat, ak fulaš nijansu, jbg, nisi potrošio 1400 za lip butter, nego 14, al to su takvi me(n)talni sklopovi, sva sreća da ja nisam vidla nikog da otvara jer onda u mom lidlu ne bi bilo Boga, neko bi nadrljo. Jedva čekam da vidim tvoje lakiće u akciji. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i ja mislin, valjda ako ideš u šoping znaš svoje granice. Ja znam svoje stanje i sigurno neću ništa ma ne otvarat, nego gledat nešto van mojih mogućnosti, nemože i oke, pomiri se :) Ali to što si rekla, daj brate 14 kn pa prpat i sve. Mene to toliko ljuti, ne samo tu nego općenito LOL Pretvori se komentar u rant haha :D Nadam se da ći ih uskoro swatchat, čekaju red. :D hvala draga :) :*

      Izbriši
  10. uzela sam si rozi lip butter i oduševljena sam njime, šetam ga skoro svaki dan :D
    što se tiče maskare, držim se eveline već dulje od godinu dana i tako ću i nastaviti, a lakovi me nisu privukli, nije bila nijedna dovoljno interesantna boja ;)
    i u lidlu gdje inače kupujem sve je bilo uredno i u celofanu, kako i treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja sestra voli lip butter, također ga stalno koristi :D Ja san se zalipila za essence maskare, ali očito mi ne smeta ekperimentirat, iako se slabije šminkan s drugima :D Nisu ni meni boje bile hit, ali san uzela srebreni i zlatni čisto da vidim, a sestri se svidio rozi pa san morala i nju obradovat :D Blago ti se, u mome ko da je stampedo proša priko njega zadnji put kad san bila hahaahah katastrofa :D

      Izbriši
  11. Ti hoćeš da ja bankrotiram? Stvarno?
    Šalim se, imam isti osjećaj kad uđem u Lidl.
    Počela sam ga se gotovo plašit jer je moju rodicu žena doslovno počela tući nasred dućan da joj ova preda neke cipele...
    Valjda ću se nać brzo u Lidlu, neću izać praznih ruku. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katastrofa :/ Probaj bar nešto, stvar, 2, isplati se. Volila bi da san našla i neotvoreno sjenilo ali jbg :D

      Izbriši
  12. Vjerujem u Lidlovu kvalitetu inace pa ne sumnjam ni da im je sminka dobra :) nisam jos probala, ali svakako budem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uspit nać nešto pa da vidim i tvoje dojmove :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics