Blingy dried flower nail art - BEAD IT

10:50

Hello my lovely people! / Pozdrav predragi moji!

After having a slight break down, my phone couldn't connect with my computer :(, my friend
fixed it *yaay*, and I'm finally bringing you my dried flower nail design.

Nakon laganog živčanog sloma, mobitel mi se nije htio povezati s računalom :(. prijatelj mi je
to popravio *yaay*, i konačno Vam donosim moj dizajn sa sušenim cvijećem.

First off, let me present you another idea I had. :)

Kao prvo, dajte da Vam predstavim još jednu ideju. :)


This is how my second batch of dried flowers turned out :)

Ovako mi je ispala druga tura sušenog cvijeća. :)


I was organizing my bathroom and I found this packaging of an used compact powder.
Guess what I use it for now?

Slagala sam kupaonicu i našla ovo pakiranje iskorištenog pudera.
Pogodite za što ga sad koristim?


Taaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

That was the idea, maybe you've noticed by now that I like to put all my things in small containers lol.
Now for the nail art!!

Ovo je bila ideja, možda ste do sad primjetili da sve volim staviti u male spremnike lol.
Sad na nail art!!!

What I used: / Koristila sam:


- EVELINE 8in1 base coat / bazni lak
- smart girls 73 on all nails except both ring fingers / na svim noktima osim na oba prstenjaka
- CR 99 for sponging and as a base color on my ring fingers / za spužvanje i kao baznu boju na 
oba prstenjaka
- essence 103 space queen they must sparkle / moraju svjetlucati
- dried flowers / sušeno cvijeće
- pink beads / roze perlice
- make up sponge / spužva za make up
- toothpick to pick up the beads / čačkalica za stavljanje perlica
- tweezers to put the floers on and press them down / pinceta za staviti i pritisnuti suho cvijeće
- EVELINE 3in1 top coat / nadlak
- essence quick dry top coat / nadlak

Now let me explain you exactly what I did.

Sad da Vam objasnim što sam točno radila.

After applying my base coat I painted all my nails, except both ring fingers, with 2 coats of smart girls 73.
I painted 2 coats of CR 99  on both my ring fingers.
Using a make up sponge and the CR 99 I created a gradient look on all my nails, except the ring fingers,
after which I added 1 coat of essence space queen to those nails.
After this I worked 1 nail at a time. I added some top coat, picked up the flowers with the tweezers,
placed them where I wanted them to be, and them pressed them down with the tweezers. As soon as
the top coat got kind of sticky I pressed the flower down using my finger, as hard as I could, without
hurting my nails. I placed all the flowers like this. For the beads, I added a rather thick coat of top coat
on my nail, dipped my toothpick in it, got some beads, put them on the nail, and gently moved them where
I wanted them to be. Let everything dry, and apply the top coat. 2 hours after I painted my nails I was
doing the dishes and cleaning, so when I was done I added a layer of essence quick dry top coat just
to be sure, even though nothing fell off my nails while cleaning.

Nakon nanošenja baznog laka nalakirala sam sve nokte, osim oba prstenjaka, sa 2 sloja smart girls 73.
Na prstenjake sam namazala 2 sloja CR 99.
Koristeći spužvu za make up i CR 99 napravila sam gradient na svim noktima, osim na prstenjacima,
nakon čega sam namazala 1 sloj essence 103 space queen na tim noktima.
Nakon ovoga sam radila 1 po 1 nokat. Dodala bih malo nadlaka, uzela cvijet sa pincetom, stavila ga
gdje mi odgovara, i onda ih pritisnula sa pincetom. Čim bi se nadlak malo prosušio pritisnula bi cvijet
prstom, koliko god jako sam mogla, bez da me nokti zabole. Sve sam cvijetove stavljala na ovaj način. 
Za perlice sam nanijela prilično debel sloj nadlaka, čačkalicom 'uronila' malo u nadlak, pokupila perlice,
stavila ih na nokat, i nježno ih micala gdje sam htjela da stoje. Pustila da se sve osuši, stavila nadlak.
2 sata nakon što sam ih završila već sam prala suđe i čistila, pa kad sam završila stavila sam 1 sloj
essence quick dry nadlaka samo da budem sigurna, iako mi ništa nije spalo s noktiju dok sam čistila.









SHORT NAIL VERSION! / NA KRATKIM NOKTIMA!



I used all the same things. / Koristila sam sve iste stvari.

And that's it! I hope you guys enjoyed this, seriously, it took me 4 hours to do my friends nails and mine.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

I to je to! Nadam se da ste uživali, ozbiljno, tribalo mi je 4 sata da prijateljici i sebi napravim ovo.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

I have 2, yes 2!!1!, sister nails posts coming up, I'll be doing my nails soon also, I did these 4 days ago
and to he honest the beads are pissing me off, I keep touching them all the time LOL.
And another haul, thanks to the best boyfriend in the whole world <3!

Imam 2, da 2!!1!, posta o sestrinim noktima uskoro, i svoje ću brzo radit, ove sam napravila prije 4 dana
i da budem iskrena ove me perlice izluđuju, non stop ih pipam LOL.
I još jedan haul, zahvaljujući najboljem momku na cilon svitu <3!

Thank you for your time, find me on twitterpinterest and instagram, I'm everywhere and I want to talk to
you guys and see what you're up to!! :D
Until next post, have a kickass day, byeeeeeeee!! :D

Hvala Vam na Vašem vremenu, nađite me na twitterupinterestu i instagramu, ima me svugdi i htjela bih
pričati sa Vama i vidit šta radite!! :D
Do sljedećeg posta, j*ben dan Vam želim, pozdraaaaaaaaav!! :D

You Might Also Like

3 comments

  1. moram reći da mi se ovaj put više sviđa verzija na kratkim noktima ;)
    odlična ti je ideja, to se zove inventivnost i snalažljivost :D
    nisam sigurna da ću više dolaziti na tvoj blog... pogled na tvoje nokte slama mi srce :(
    šala mala, dođem i sanjarim da su moji ahahahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni iskreno, pogotovo radi perlica :D hahaha :D Dođe mi nekad da ih skratim, pa vidin noktaricu i turpiju, neka fala, nek stoje, valjda će puknit hahaha :D

      Izbriši
  2. svaka ti cast ! lapa ideja i vrlo kreativna.lep i na kracim i na duzim noktima ! ne seci ih nikad dok ne mora zbog posla :) bas su lepi i zdravi nokti !

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics