Haul #xy

08:41

Hello there my lovely friends!

It's been a while since I posted a haul post mostly because I don't know, or don't care about, the difference about a haul and a new in post. There I said it! I'm a dumb blogger lmao. Anyway, I've been collecting new things I bought or received as gifts and they have been staying in the front section of my closet which I couldn't close properly so I'm posting this post now.


Pozdrav lipi moji!

Prošlo je dosta dugo vrimena od mog zadnjeg haul posta uglavnon iz razloga što neznan, ili me ne briga za, razliku između haul i new in posta. Pretpostavljan da bi new in triba sadržavat novije i dostupne proizvode a haul označava jednostavno kupovinu al nisan sigurna tako da se smatran glupon po ton pitanju lmao. Nego nu, već neko vrime sakupljan stvari što san dobila - kupila a ja Vam to držin sprida u ormaru i već neko vrime nemogu normalno zatvorit ormar stoga pišen ovaj post.





I got my Born Pretty Store review package so long ago that you could have seen all these products reviewed and the next package has been traveling to me for a while now lmao.

Paket sa stvarčicama za recenzije od Born Pretty Storea san dobila toliko davno da ste već mogli čitat zasebne recenzije sva 4 proizvoda, a i idući paket već neko vrime putuje u mon smjeru lmao.






Manzara Fashion sent me this dress for reviewing which you could have already seen in this post. :D

Manzara Fashion mi je poslala ovu haljinu za recenziju koju ste već mogli vidit u ovome postu. :D







My dear friend Juijana which is also a (awesome) blogger - check her blog out THERMOPOLIS <3, surprised me with this package, literally. She sent me a box filled with stuff and when I opened it up it just said "SURPRISE!" :D. As you can see it was filled with kids clothes, I mean can you deal with all these cats?! <3 Also, I love this Primark bag, I can never have enough of these fabric bags. I carry them in my purse - which is a gigant bag filled with kids things lmao - so I don't have to buy plastic bags when shopping. I like to think I'm very eco friendly just by doing that tbh.

Moja draga Julijana koju nadan se već znate kao bloggericu Thermopolis <3 me iznenadila sa ovin prekrasnin paketon. Poslala mi je kutiju punu stvari i kad san je otvorila na unutrašnjosti poklopca je pisalo IZNENAĐENJE! :D Ko što vidite kutija je bila puna dičiji stvari, mislin realno ja još uvik nemogu i nemogu zbog ovoliko mačaka. :D <3 Također san joj jako zahvalna na ovoj Primark platnenoj torbi, meni nikad dosta sličnih torbi i ako negdi ima neka akcija u kojoj se dobije platnena torba ja to moran iskoristit, zašto? -neznan, ali moran. Inače kad izlazimo branan sa sobon ogromnu torbetinu krcatu dičiji stvari jer san apsolutni paničar - koji na kraju uvik nešto zaboravi - od stvari za prisvlačenje do igračaka , kozmetike, a iman i par ovakvih platnenih torbi koje koristim da ne kupujen plastične vrećice. Sićan se dok san dite bila kad san dobila prvu platnenu vrećicu i od tog trenutka san ju uvik nosila uz sebe, još uvik san jako ponosna što ne kupujen plastične vrećice i mislin da san totalno eco friendly samo zbog toga, ako ne zbog ostalih stvari. :D












Most of this shopping was done in Dm. I mostly buy the same products over and over again because I'm loyal like that. :D These few makeup items and most of the polishes were gifts from my sister <3 and I bought myself a few polishes when I was at Dm because I think I deserve them. You can tell by my shopping I'll buy pretty much anything if I'll get a bag with it. Why am I like this? LMAO
OH yes. I'm back to using Eveline 8in1 because in this pregnancy my nails are fucking horrible. I don't remember them being this fucked up for a while now, I mean I've been using the treatment (as a base coat) for a few months now so they have improved 100% but still.


Većina stvari sa ovih par slika je uzeta u Dm-a. Ako me neko vrime čitate unda znate da ja samo iznova kupujen iste stvari jer kad god nešto prominin sjeben u većini slučajeva facu - a sam Bog zna da san i ovako kriminalna, ili tilo, ili kosu tako da, šta valja - Mila ne minja. Svih par mejkap stvari i većinu lakova san dobila od sestre <3, a i sama san sebi uzela par lakova kad san bila baš u "zaslužila si bogami" moodu. Po zadnje 2 slike vidite da ću ja uzest skoro pa bilošta ako uz to dobijen torbu ili još bolje neseser. Nisan sigurna al možda još uvik morete dobit ovu torbu za sunčanje u Dm-a, mislin da za 2 ili više kupljenih proizvoda za sunčanje dobijete nju, al neznan dokad ta akcija traje. Za Fa neseser znan da san ga dobila za 2 kupljena Fa proizvoda, uzela san 2 ista gela i ovaj Fa, i ovaj Balein i dala sestri, al to je trajalo do 31.07. BTW ovaj Balein gel košta 4,90 kn?! Ja ga zamirila i bacila se na njega s kase lmao.




Not that long ago my dear friend Ana D(R)AMA visited me and she gave me this and amazing activity blocks for my daughter. <3 I can not believe I have something from Zoya, I've wanted to try anything from them for ages! ...and now I get to try them because of my amazing friend. <3


Ne tako davno moja Ana D(R)AMA bila u Imockon i imale smo priliku popit kavu. Ona mi je ton prilikon poklonila ovaj Zoyin set kojeg ona koristi i zadovoljna je, uz njega ovaj H&M lak da proban i maloj mi je uzela kocke slagalice kojima san ja oduševljena, a prejz sve i mala. Bilo kakva igračka koja potiče razmišljanje i razvija moždane vijuge u mene prolazi iako jedva čekan kad ćemo se moć latit knjige. Barbike, plišanci i slične stvari su meni bezvezne, iako mi je najgore i najodvratnije po tom pitanju curi davat samo Barbike, a momku samo autiće MISLIN takvima nebi dala da se razmnožavaju općenito al to je samo moje mišljenje koje san imala potribu sad izrazit. Uglavnon, igračka me oduševila, a oduševio me i Zoyin set. Od svih mejnstrim brendova Zoya i njihova politika mi se čini najbližon tako da san iznimno zahvalna što ću konačno nešto probat. Jest da san čudna al iman najbolje prijatelje ikad. <3


And that's all that I had to show you. What is the last item you bought?
If you want me to review something from here please feel free to leave it in the comments. :D
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


I ovo je sve što san Vam imala za pokazat. Šta ste Vi zadnje pazarili?
Ako bi želili detaljniju recenziju nečega slobodno komentirajte. :D
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila 

You Might Also Like

2 comments

  1. Baš čudno što nisi mogla da zatvoriš orman, pa vidi ti tu gomilu. :D Sad na miru možeš da uživaš u proizvodima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha istina :D Joj ej taj bjuti bloger stvar sa nekorištenjem proizvoda dok se ne slikaju ubija ali opet... :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics