Essence Lady Mermaid

21:16

Hello there my lovely friends!

Here I am with another swatch of an essence polish. :)


Pozdrav lipi moji!

Evo mene sa još jednin swatchon od još jednog essence laka. :)


essence liquid foil 'effect nail polish', 30 lady mermaid - 1 coat over black

















I've been sitting here for like 15 minutes looking at this pictures trying to find appropriate words to describe this polish and it's starting to piss me off a bit. Okay, info about the polish, you're classified as a nail blogger, you should be able to do this. 
Lady mermaid is, to me at least, a duochrome polish which shifts from blue to a lilac/purple color. 
Let me tell you all the good things about this polish, okay. (Now you're already assuming I'll talk some shit about it, don't you? Ah, you're just like me.)
The brush of this, and all the other essences 'effect' polishes, is one of my favorite brushes I've ever used, which is a pretty basic, standard brush. The shift that you see in the bottle really does transfer onto your nails, which is great...BUT. But... As soon as I saw this polish I had to have it, had to. Came home, took my polish off, started painting my nails with this one and.. It's sheer as a mofo. Why God? Why this polish, why me?
Don't get me wrong now, the formula -even if it's I mean come on sheer as fuck - it's not a bad formula.
It applies really well, dries really fast and everything about this polish, in general is cool, except the fact that I could still see my vnl after 3 coats. I topped it over a black polish, this is just a single coat over black and it looks how I personally wanted it to look by itself, so it's not a 100% flop. I recommend you do that with every sheer polish, just pair it up with a color base so you don't end up wasting your best years because you were trying to build up a polish to full opacity. 

Sidin ovden jedno 15 ak minuta, gledan slike i nikako da nađen riči kojima bi opisala ovaj lak, pomalo san izludila samu sebe. Ok, pričaš o laku, padaš pod neke nail blogere, valjda to znaš u pm. 
Lady mermaid, po meni, je duokrom lak koji prilazi iz plave u neku lila/ljubičastu boju. 
Da Van kažen par dobri stvari od ovome laku. (Sad već pretpostavljate da ću ga u nastavku nasrat, e jesmo se našli,  moji ste totalno hahaha)
Kist, četkica ovoga laka, ko i kod svi drugi essenceovi 'efekt' lakova , je jedna od meni najdraži koje san ikad probala, obična je, standardna. Ovaj prilaz što se vidi u bočici se stvarno prinese na nokta, što je odlično ali.. Ali. Kad san vidila ovaj lak morala san ga imat, morala. Došla kući, skidaj lak, maži ovoga i...
U pičku materinu kako je ridak. Zašto Bože? Pa jebemu.
Sad me nemojte krivo protumačit, formula laka je po meni također standardna essence formula - znači odlična. Lipo se i ravnomjerno maže, brzo se suši i općenito je kod ovoga laka sve kul, osim činjenice da je ridak. Mislin znan da ja iman kandže, al nemoš me brate jebat da sad moran izgubit koju najbolju godinu dok s lakon u potpunosti pokrijen nokte. Nemore to tako. Odlučih ga meljat priko crnoga i stvarno, 1 sloj priko crnoga i to je to, ovo san očekivala sa PA BAR ETO, šta ja znan, i da mu je tribalo 3 sloja da pokrije nokat - A NIJE IH SA 3 SLOJA POKRIJO, NI - JE. - nebi se budnila ovoliko. Ovako mi izglea skroz super i nije mi totalni flop. Također neki savjet kojeg ja mislin svako zna ali, nemojte sebi - ko ja, kidat živce, ako je lak imalo ridak (3+ slojeva znači EJ) mažite 1 sloj toga laka preko nekog u boji, preferirano da taj ritki lak uparite sa odgovarajućon baznon bojon, ili priko crnog, priko crnog je sve lipo. Da mi nebi izgubili mladost za jednu manikuru. all hell to the no






I know it's just a polish, but sometimes the smallest things frustrate me so much, what can I say?
All in all, if you want a cool new topper, I'd recommend you to try this polish. I think it would be amazing in some sort of a galaxy manicure. :D If you want to try it on it's own, be my guest, get ready to be frustrated because I don't think you could get this opaque in less than 3-4 coats even on the shortest of nails, just saying. :)


Znan da je ovo samo lak, ali mene u jedno 100% slučajeva ovakve sitnice, neki bi čak rekli gluposti, iživciraju u tolikoj mjeri da je to za Bogu plakat eto, iskreno kažen. Sve u svemu, ako bi tili neki kul topper, preporučan da ovaj probate, mislin da bi bio ludilo u nekoj ala galaxy manikuri IDEAS! :D. Ako bi ga usprkos ovon postu probali mazat samoga i pokušali ga 'nabildat' izvol'te, al se nemojte čudit ako Vas iznervra. Mislin, ja stvarno neznan bi li ovaj lak moga pokrit neke baš kratke nokte sa manje od 3-4 sloja, stvarno sumljan u to. Vi probajte, ja samo kažen. :)




So, do you have a similar polish in your collection?
Which polish frustrated you the most this year? (rant all you want, I know the feel bro)
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Pa, imate li neki sličan lak u svojoj kolekciji?
Koji Vas je lak iznervira najviše ove godine? (žugajte kliko oćete, razumin sve)
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

10 comments

  1. super izgleda, uzivala sam :) citajuci i gledajuci ;)))ljubim te

    OdgovoriIzbriši
  2. Ijao što šljašti! :D Oprostila bih mu mazanje preko crnog, ali bih ga pre koristila kao ukras, u sklopu nail arta (kao što ti reče, za galaxy na primer) ili za accent nail, nešto u poslednje vreme nisam za ovoliko šljaštanje preko svih noktiju :'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja u zadnje vrime pizdin i meljan samo kričavo preko noktiju :D Fala draga :*

      Izbriši
  3. Aww, I'm sorry it got you so frustrated...
    I've been loving it since the very first glance and I usually don't mind if they're so sheer when I love their final look. I get it, though!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidi ti njega kak je krasan, a kak je zeznut. :3 Šteta...al dobro, zato nam eto tu crne i drugih baznih boja pa novci nisu bačeni u vjetar... :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics