MMSunday: Candy Cane Nails

09:57

Hello there my lovely friends!

Today is Sunday which means I'm about to show you my newest manicure that I created for the newest round of MMS manicures. This week's theme is 'Candy Cane' and here's what I made. :)


Pozdrav lipi moji!

Danas je ned'lja što znači da ću Vam pokazati najnoviju manikuru napravljenu za najnoviju turu MMS-a. Ovotjedna tema je 'Candy Cane' i evo šta san ja napravila. :)









What I used:

Eveline 8in1 base coat
essence 'latex matt' 37 the white bunny
Olivia 635
Catrice 18 Bloody Mary To Go
Eveline 'Gel Effect' top coat
essence striping brush


I painted all my nails a white background over which I applied 2 coats of a silver shimmer polish. After that dried I drew the red lines to make my nails look like candy canes, sealed it all with a layer of top coat and I was done. The manicure is quite simple to make and it's nice and sparkly, if you ask me. :D

Nalakirala sve nokte bilin lakon priko kojeg san mazala 2 sloja srebrenog shimmer laka. Nakon toga san crtala crvene crte da mi nokti donekle liče na candy canes, zaštitila sve slojem nadlaka i bila san gotova. Manikura je jako jednostavna, ali meni svjetlucava i zanimljiva. :D




What do you guys think of these nails?
Please don't forget to check out what the other girls have created for this week's theme! <3
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Šta Vi kažete na ove nokte?
Molim Vas da ne zaboravite provjeriti šta su druge cure napravile za ovotjednu temu! <3
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

12 comments

  1. baš kao candy cane :) ovaj crveni lak je <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi secerni stapic <3!!! I to slobodnom rukom? Dubok naklon!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se sviđa. Podseća me na moj prošlogodišnji manikir zbog te klasične razlike u širini traka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se što si koristila srebrni lak za podlogu. Inače imam taj isti, stoji mi stegnut godinama, a ne sećam se da sam ga uopšte koristila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preko bilog laka je čudesan :D Imam i ovakav zlatni i obožavam ih, al da, koristim samo u ovo doba godine :D Fala draga :D

      Izbriši
  5. probala sam crtati ali mi nije išlo ni s trakicama a je bilo brže i jednostavnije pečatirat. super si napravila ovaj zadatak

    OdgovoriIzbriši
  6. kraaaašno *.*
    odlična ideja da ubaciš srebro :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics