#Gleestmas2015 : Freestyle Christmas

18:22

Hello there my lovely friends!

Today I did my manicure for the 6th and the last theme of my #Gleestmas2015 Christmas challenge. 
The theme was, as you can see by the title, freestyle Christmas so you could do whatever and I did a manicure I haven't done in a while now. :D


Pozdrav lipi moji!

Danas san napravila manikuru za 6. i ujedino zadnju temu #Gleestmas2015, mog Božićnog izazova.
Tema je bila, ko što se vidi po naslovu, freestyle Božić, znači izvolte napravite šta god oćete da malo podsjeća na Božić. Ja san se odlučila radit manikuru kakvu nisan odavna radila, a zapravo i jesam jer je niđe veze s ničin a opet Božićno. NU!










Eveline 8in1 base coat
Dance Legend 'Chameleon Collection' 095 Wazowski
S-he 314
Boulevard 'Magnetic'
Born Pretty Store Stamping polish 12
Born Pretty Store Liquid Peel Off Tape
KIK Christmas nail stickers
Sponge
Eveline ' Gel Effect' top coat


I've been wearing Wazowski for a couple of days now so I sponged on a few different green shades to create my background. Put these lovely Christmas nail stickers I dug out of clearence bins at KIK (50% off yaaaaas!), sealed them with a layer of top coat and I was done. I did protect my cuticles from sponging with the liquid peel off tape but I'll do a review on it soon (it's really good though).


Nosala san Wazowskog par dana pa san priko njega spužvala par zeleni lakova da napravin neku pozadinu. On mi nekako baca na plavo, a tila san baš neku zelenu pozadinu. Nakeljila ove prekrasne Božićne naljepnice za nokte koje san iskopala u KIKa iz njihovi kutija sa sniženin proizvodima (50% snižene o da!!), zaštitila ih slojen nadlaka i bila san gotova. Da, kad san radila spužvon zaštitila san zanoktice ovim BPS tekućin latexon al ću uskoro radit recenziju (jako je dobar, jako san zadovoljna).




I did these nails to show all you guys who THINK that can't do nails - can do nails. I think this manicure looks great, fun and festive. What do you say? :)


Napravila san ovu manikuru da Vama koji MISLITE da nemorete napravit manikuru dokažen da se može. Ja san se samo malo igrala s lakovima i zalipila par naljepnica, ništa posebno nit mi je oduzelo puno vrimena a ako se mene pita manikura je krasna, zabavna i prigodna. Šta Vi kažete? :)




You can check out all my manicures done for #Gleestmas2015 on these links down below:



I just want to let you know that you got only 4 more days to join the challenge. I'm ending it on Sunday and then I'll pick out my 6 favorite creations out of which my facebook family will pick out a winner by liking their pictures. The 'picture liking' will be going on until December 24th at midnight, better say Christmas!!!! because I have no life and I don't like to go out, it's cold.

Želin Vas napomenit da imate još 4 dana ako se oćete priključit ovome izazovu. Ja ga 'gasin' u nedilju nakon čega ću odabrat svoji 6 najdraži manikura i od tih 6 manikura će moja ekipa na fejsbuku izabrat najbolju koja će dobit poklon. 4x500 nešto simbolično, po Imocki. Birat će se po broju lajkova koje ću zaključit na badanje večer jer neman nikakvog života i nevolin izlazit izkuće jer mi je ladno.


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazites se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila




You Might Also Like

6 comments

  1. Bas je veselo i razigrano:)(i ja sam umalo stikere, dobro sto nisam - imam jos jednu rezervnu ideju, pa cu nju) a stikere cu posle 22.12.205.;)Bas je veselo i razigrano:) P.S. Tagovana si u divnom postu Gorgeous on budget za off topic post o bozicu. Zasto sam ubedjena da ces se odazvati??? Jedva cekam da ga procitam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj da vidila sam budem to sad tipkala :D Malo sam off neta pa dok pohvatam sve, al bude uskoro post, možda čak sutra :D
      Stikere reko ajd kad sam uzela da ne stoje, imam još 2 paka Božićni pa možda bude i od mene još stikera :D Fala draga <3

      Izbriši
  2. Beautiful manicure, I really love the snowmen! I agree with you, these are fun and festive and a great way to really add some Christmas cheer :D xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics