Louboutin got Nailed

12:21

Hello there my lovely friends!

I wanted to do this manicure for such a long time but I was never this excited for it.
Now that I got this nail shape I felt like it was the right time to do it, so I did it.
I present you....


Pozdrav lipi moji!


Ovu manikuru san toliko dugo tila radit, ali nisan osjećala da je pravo vrime za nju.
Sad kad iman ovak oblik pomislih da, došlo je to vrime, može mi se.
Predstavljam...


Louboutin manicure with a twist

















I always wanted to do a Louboutin manicure and my coffin shaped nails were calling for it. But, as always, I can't do it "the right way", I do it my way. I decided to twist it up a little bit with an accent nail, and this is one is one of my favorite accents nail manicures I have ever done. I turn my hand one way "Oh, bless your nails", turn it upside down "Booo you Satanist" hahahahaahhhaaaaI like to piss people off. 3:) 
The black polish I used is BL 03 black, and this red polish is deBBy colorplay 25 B393 or whatever. A classic red creme polish, almost a one coat polish. Great formula, easy application, dries at a normal speed and has a glossy finish. What do you think of these nails? :)


Oduvik san tila radit Louboutin manikuru a moje kašete od noktiju su je tražile. Ali, ko i uvik, ja ih nemogu napravit "kako triba", ja sve radin kako ja oću. Malo san je izvrnila i preobličila u manikuru sa naglaskon. Jedna od najdraži manikura s naglasnok što san ikad radila. Okrenen ruku "O Bog ti blagoslovijo nokte", okrenen ruku na drugu staru " Ooooo *polivanje kršćenon vodon* Stotonjara" ahahahahahahhahah a volin provocirat ljude. 3:)  Crni lak kojeg san koristila je BL 03 black, a ovaj crveni lak je deBBy colorplay 25 B393 ili kako se već zove. Klasični crveni krem lak, skoro pokriva nokte s jednim slojem. Krasna formula, lako se nanosi, suši se normalnom brzinom i ima sjajnu završnicu. Šta kažete na nokte? Moli li iko za me? :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo





You Might Also Like

16 comments

  1. Oblik je savršen i odlično se uklapa sa ovim manikirom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala draga, evo baš se trudim čuvat dužinu noktiju, još mi malo trebaju narast da ih opet ovako sredin, al ajde, zasad je oval dobar oblik :D

      Izbriši
  2. I ja maštam da ću jednog dana imat dovoljno duge nokte za loboutin manikuru. Super ti je manikura, skroz u tvom stilu! :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve se može kad se hoće :D I ja ih puštan da mi još barem malo narastu da ih opet ovako oblikujen :D

      Izbriši
  3. Tehnički jednostavno, ali vrlo upadljivo i moćno. Sviđa mi se. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. molim za te :D hhahhaha, šalu na stranu, meni se sviđa crna na noktima, neopisivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aw yiz, evo sad iman 2 osobe što mole za me, ti i mater mi hahaha :D
      Crni nokti su toliki klasik, tolika ljubav, nepogrešivi :D <3

      Izbriši
  5. This is way cooler than regular louboutin nails! You totally nailed it! *too many puns, all intented LOL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OMG you gave me the best idea for an upcoming pun :'D YOU'LL SEE! :D Thank you sweetie <3

      Izbriši
  6. Ja sigurno ne molim ahahaha iako je jebena manikura, zbog kaseta pogotovo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još malo da narestu i opet ih ovako oblikujen, još su mi nekako prekratki za kašete. Jedva čekan, ono, božićne manikure na noktima oblikovanin u kašete aw yiiiiiz <3

      Izbriši
  7. Ne molim ni za se, a di ću za te :P :D Pre he be no!! :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics