Metallic hologram that's not a holo

10:30

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you a swatch of a polish that I use as a topper because it disappointed me as a polish.


Pozdrav lipi moji!

Danas Vam donosim swatch laka kojeg koristim isključivo kao toper jer me ko lak pomalo razočara.



LOOKbyBIPA Metallic Hologram, 1 coat over Rapsodi 349.


















Metallic hologram isn't a holo polish, it's more of a I'd say duochrome shimmer polish that shifts from a darker green to a pink - bronzy brown color in the bottle. The base is slightly tinted, but I'm pretty sure it was clear and that the shimmer bled into it. As a polish it made me snap so bad that I had no words for it, I just stopped caring. I was at 4 fucking coats and could still see my nail line. Ain't nobody got time fo dat. But as a topper it's pretty cool. When the sun hit my nails I could see gold, bronze and green shimmer, while in the shade it made the base color look like it shifted from a darker green to a bronzy brown color. I'm still not sure how I feel about it, what do you think? :)

Metallic hologram nije holo lak, suprajz. Ja bi rekla da je ovo duochrome shimmer lak koji iz tamno zelene prilazi u rozo - brončano smeđu boju u bočici. Baza laka je lagano obojana, ali meni to izgleda ko da je bila prozirna pa je pokupila malo boje od shimmera. Ko lak mi je toliko krvi popio da san prišla granicu beštimanja, jednostavno me nije bilo briga za njega. 4 jebena sloja i još nije pokrijo nokat. Daj nije mi u cilju osidit dok nalakiran nokte, get yo shit together LBB. Ali ko toper je kul, moran priznat. U suncu san vidila zlatni, brončani i zeleni shimmer, dok je u sjeni izgleda ko lak sa prilazon iz tamne zelene u brončano smeđu boju. Još nisan sigurna šta da mislin za ovaj lak, kakav se Vama čini? :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljdećeg posta,
xoxoxo





You Might Also Like

5 comments

  1. Izgleda pristojno kao toper. U kombinaciji sa baznim lakom deluje novogodišnje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neznan di bi ga stavila, možda čak nebi bio loš ni sad u jesen :D

      Izbriši
  2. Brijem da je to lak koji ne kuži na nije lak :) lol, kao topper je zanimljiv, bogotovo taj brončani odsjaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odsjaj ga i spašava zasad, iako mislim da će putovat dalje idući put kad budem destashala :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics