Shpeksyy polish by essence

06:06

Hello there my lovely friends!

Today I'm bombarding you with swatch photos of one of my most loved polishes.
I had this polish for a while now and I waited for sunny days (hiss) to wear it.
I present you Shpeksyy polish. :) <3


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vas izbombardirat slikama swatcha jednog od mojih najdražih lakova.
Iman ovaj lak već neko vrime i jedan je od onih zbog kojih san se molila za bar 2 ure sunca ( inače sikćen) da mogu vidit svu njegovu raskoš i lipotu.
Čin san ga nalakirala SHPEKSYY mi pala na pamet i otad je ovaj lak poznat ko Shpeksyy lak. <3





























essence 195 you wow'd me again - 2 coats of metallic duochrome awesomeness. The formula of this polish is amazing, glides on the nail, dries very fast. It is a bit tricky because it leaves some brushstrokes, but you can get rid of those if you apply 1 coat of it, sponge on the 2nd coat and then seal it with a top coat. I use that "trick" on all polishes that leave brushstrokes. As soon as I applied this polish I thought about my dear friend Shpeksyy. These colors just remind me of her, so I like to call this polish the Shh polish and I can wear it whenever I think of this lovely girl. <3

essence 195 you wow'd me again - 2 sloja metalik duochrome ludila. Formula laka je super, klizi po noktu, brzo se suši. Malo je zajeban, ako ga priviše keljate ostat će Vam vidljivi potezi kistom, ali toga se lako morete riješit. Namažite 1 sloj laka, 2 sloj laka naspužvaje i zaštitite ga nadlakon. Ja to radin sa svim svojin lakovima koji imaju sličnu ili istu formulu ko ovaj lak. Čim san ovoga namazala rekla san ma nu, Shpeksyy lak. Ove me boje jednostavno na nju podsićaju, pa san ovaj lak odman prikrstila u Shh lak i mogu ga mazat kad god mi padne na pamet ova moja lipot'ca. <3



"IF YOU LIKED IT, THEN YOU SHOULD HAVE PUT A RING ON IT"

What do you think about this polish? Do you have a certain polish that reminds you of a special someone? :)
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Šta kažete na ovaj lak? Imate li neki lak koji Vas podsjeti na nekoga posebnoga? :) <3
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo





You Might Also Like

10 comments

  1. Predivan je, predivan, obožavam ovakve. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je ovaj i essence where is the party totalno izludio, prekrasna su mi oba <3

      Izbriši
  2. I mene asocira na Shpeksyy :D Inače odlično izgleda ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona u bočici laka, nemogu drugačije opisat :D

      Izbriši
  3. A dajjjj nema ga više za kupit, prekrasan je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao, al imaju i sličnu gel verziju kliko znan :D

      Izbriši
  4. It's a bit tricki -> malo je zajeban ahahahhahahahahah legendo!!!!

    meni se ne sviđa za mene, ne volim duochrome, al moram priznat da ovak na tuđim noktima izgleda odlično. podsjeća na sirenin rep. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e pa nu :D hahahahah
      Duochrome lakovi su baš zajebani sami po sebi, pogotovo za slikat :D Fala draga :*

      Izbriši
  5. Jao baš je lep lak! :D

    E jel ti smetaju nokti dok kuckaš? :3 Ja sam smotana sa malo dužim noktima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D
      Nisu mi smetali, trenutno su mi kratki, al navikla sam na duge nokte :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics