Chocolate Day Twin Post with Bubica Simple Nails

10:30

Hello there my lovely friends!

There are a number of dates through the year promoting variations of local, national or international Chocolate Day. Celebrate it with some hot cocoa, rich, dark chocolate that makes you got tingly inside.
Stock up on chocolate biscuits, ice-cream and enjoy a day of secret treats and indulgence...or treat yourself with a chocolate manicure like Bubica and I did. :D


Pozdrav lipi moji!

Ima veliki broj datuma kroz godinu koji promoviraju različite lokalne, nacionalne ili internacionalne Dane Čokolade. Proslavite ga uz vrući kakao, bogatu, crnu čokoladu koja Vas uzburka iznuta. Opremite se čokoladnim keksićima, sladoledom i uživajte u danu tajnih poslastica i uživancije....ili se počastite čokoladnon manikuron što smo Bubica i ja uradile. :D















My friend Bubica decided on a gorgeous brown polish about which you can find more about on her blog. I went with SGGM 186. Brown polish, 3 coats to be opaque with one of the best self-leveling crelly formulas
I have ever tried. I got this polish as a birthday gift for my 22nd Bday and when I saw it I wasn't a fan. I would have never ever reached for it, but omg, from now on I sure will. On the nails, to me, it looks like you covered them with melted milky chocolate. I resisted and didn't bite my nails off, which was really hard because I love chocolate so much LOL. I don't have much brown polishes in my collection, I think I have 3 and one of them is a thermal polish. It's not that I don't like the color, but I consider a fall polish color only. I'm usually not that into "pastels for spring", "neons for summer" and all that jazz, but I just, brown = fall.

Moj veliki pajdo Bubica se odlučila za prekrasni smeđi lak o kojemo možete više pročitati na njenom blogu. Ja san se odlučila za SGGM 186. Smeđi lak, 3 sloja su potrebna da pokrije nokat i to 3 sloja jedne od najboljih samo-izravnjavajućih crelly formula koje san ja ikad probala. Dobila san ovaj lak kao poklon za 22. rođendan i amoreć da san se šokirala kad san vidila baš ovu boju. Pomislila san ma di baš smeđi, Bog ti pomoga, od svi boja mi uzela smeđi? Misusovo. Nikad ikad nikad ga nebi sama uzela prije, ali sad, e to se prominilo. Ali ja se nemogu prominit ko 'O nije loš, ako trevin na neki sličan lak uzet ću ga', o nee. Ja san sad opsjednuta smeđin lakovima i ciljan na nji. Ovaj lak na noktima, barem meni, izgleda ko otpljena mliječna čokolada. Odolila san i nisan izgrizla sve nokte, iako je to bilo baš teško pošto volin čokoladu priviše LOL. Neman puno smeđi lakova u kolekciji, mislin da iman čak samo 3 i jedan od nji je termo lak. Nije da ne volin smeđu boju, ali ja nju vidin samo ko boju za u jesen. Nisan toliko ni tip "patelsno u proliće", "neonski za lito" i sve to, ali jednostavno, smeđe = jesen.


Thank you all for your time!
Do you like brown nail polishes?
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Volite li smeđe lakove?
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

4 comments

  1. Sviđaju mi se ovakve nijanse, trenutno ove nijanse volim na usnama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su bolje na usnama nego na noktima, iako smo sad već u jesenskom periodu pa mogu proć :D

      Izbriši
  2. nije dobro, nema ni jedne jedine čokolade u postu, mislila sam da ću vidit barem 'životinjsko carstvo' ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics