Twin post: Zebra Nails

13:15

Hello there my lovely friends!

Bubica from Simple Nails and I decided on doing another twin nails post and this time we did the zebra pattern. For the background polish we chose an essence polish, '03 KEEP CALM AND GO TO THE BEACH', a textured polish from the Beach Cruisers LE. Let me show you what we created. :D


Pozdrav lipi moji!

Bubica sa Simple Nails bloga i ja smo se odlučile za još jedan twin post o manikuri, a ovaj put smo radile zebricu. :) Za pozadinu dizajna izbor je pao na essence lak, '03 KEEP CALM AND GO TO THE BEACH', teksturni lak iz 'Beach Cruisers? LE. Evo što smo smislile. :D










I find it so interesting that even though we talk and decided on most the things about our nail arts they always turn out so different. I love the accent nail that Bubica went with, I just went for straight up textured sparkly amazingness. I love the sparkle sand top coat so much.

Meni je prezanimljivo da usprkos tome što ja i Bubica baš razgovaramo o zajedničkim manikurama, nije da se aman svaki potez kistom dogovori ono, zebra je zebra brate, ali svaki put su nam manikure baš drugačije. Meni je prekrasna manikura sa naglaskom koju je Bubica radila, ja san se odlučila za 'samo nek svjetluca' i da ima teksturu hahaah. Al' ozbiljno san se navukla na teksturni nadlak, nije normalno, adonbilivit.


What do you guys think about the nail designs?
I hope you're all enjoying our twin posts, because you'll be getting a great amount of them during February. :D
Thank you for your time!
Take care and enjoy, and please go visit Bubica and her blog, she's a doll. <3
Until next post,
xoxoxo

Šta kažete na manikure?
Nadan se da uživate u twin postovima, bit će ih hrpa tijekom veljače. :D
Hvala Vam na Vašem vrimenu!
Pazite se i uživajte, nemojte zaboravit skočit do Bubice i njenoga bloga, javite se ovoj krasnoj ženi. <3
Do sljedećeg posta,
xoxoxo


You Might Also Like

20 comments

  1. Predivno ti je ispala zebrica. :) S obzirom da skoro svaki dan objavljuješ manikire kako ti nije žao da ovakvu lepotu skineš posle dan-dva? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovala ili ne, dosadi mi manikura u roku par sati, uvik mislin da može bolje :D Lak obično nosim 2 dana pa mi nije neki problem, znalo se događat da potrošim 3 sata na manikuru, ne svidi mi se i gotovo, skidam odmah :D To ti je tako kad je neko lud ahhaha :D hvala draga :)

      Izbriši
  2. Wow prekrasne manikure.... i love Essence lakiće :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. WOOOHOOO I ja ih obožavam, zapravo su mi naaajdraži :D Hvala draga <3 :*

      Izbriši
  3. You do wonderful zebras! Great looks!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mila, Mila, super je :D Inače nisam ljubitelj zebrastih noktiju, ali ovo je baš fora ispalo <3

    OdgovoriIzbriši
  5. super ste i ovo spojile, odličan je taj bazni lak, sramota da ga još nisam probala a plakala sam dok ga nisam nabavila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja san na litp poludila kad san vidila da ga je Nina uzela i stavila ga na twitter hahahahah i meni je tribalo neki 5-6 miseci, ništa to, jednon će se nosit, samo nek je tu :D Hvala draga :) :*

      Izbriši
  6. simpa je teksturna zebrica :D a i ova druga nije loša

    OdgovoriIzbriši
  7. Omgggg, ubijate me!! Pijeskić i zebra u istoj rečenici, hiperventiliram, eto! :DD Super, ne znam koja mi je ljepša, pohvale. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga :D Ajde nek još neko ima reakcije kakve ja imam hahaha :D <3

      Izbriši
  8. I love zebra design very much and both of you created amazing animal print :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastic idea to make this kind of post :) I'm going to make twin post with my friend, too :D
    Your & Bubica's nails look amazing :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you :D I know, they're great because basically you get 2 designs in 1 :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics