MMSunday: Starry Sky

11:46

Hello there my lovely friends!

I'm taking a moment of silence for my design.
...
Okay, I'm cool now, let me show you what I created for today'y MMS theme. :3


A di ste mi lipi moji?!

Uziman moment šutnje za moj današnji dizajn.
...
Okey, evo došla san sebi, priuzbuđena san, evo sad da Vam pokažen što san radila za današnju temu MMS-a, 'Zvjezdano nebo'. :3









I'm hoping that you know what I was inspired by. :D
WHAT UP TIM BURTON'S NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS?!
I deeply love Mr. Burton's work, just stunning amazingness. <3
As for the design, we did galaxy nails a Sunday ago so when I saw the next theme was 'Starry Sky' I was deeply worried with what will I do, to be honest the first thing that I came up with is putting glitters over a black polish LOL. I KNOW IMAGINATION +9000.
I decided to calm down and just let it go, so I went on and listened to some music. Thank you Mr. Manson for inspiring me as well, you amazing man, you. *blushes*

Nadan se da se vidi šta me inspiriralo. :D
ŠTA IMA TIM BURTONOVA PREDOBOŽIĆNA NOĆNA MORO?!
Ja toliko volim toga čovika i njegov rad, ono, savršenstvo, uvik on point i ja ono, to je to. To san ja. <3
Što se dizajna tiče, a slušajte, radili smo galaksiju prošlu nedilju i kad san vidila da je tema ove nedilje 'Zvjezdano nebo' blago bi bilo reć da san se zabrinula, zapravo, prvo što an smislila je bilo nakeljit šljokice priko crnog laka HAHAAH. ONO, MAŠTA NA VRHUNCU AHAHAHHA
Odlučila se smirit i pristat mislit o tome, upalila glazbu i čin san čula Gospodina Mansona BUM to ću radit i odman uvatila crtat nokte. Hvala Gospodinu Masonu također za inspiraciju, predivni čovječe <3. *crvenin se*


I know this is not the typical 'Starry Sky' but I ain't typical either. Besides, I'm a little bit, just a tiny bit, tiny tiny bit, creeped out by darkness. I SAID IT. *Fear of the dark plays in the background*

Znan da ovo nije tipično, standardno 'Zvjezdano nebo', ali nisan ni ja standardna braćo mila hahahah.
Osim toga, ja se malo, ono skroz malo, majušno zapravo, bojin mraka. ETO REKLA SAN.
*Fear of the dark svira u pozadini wot*


I hope you all enjoyed this, tell me what you think. :)
Be sure to check out the other girls and their designs! :D 
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxoxo

Nadan se da ste uživali, šta mislite o noktima? :)
Molim Vas skočite do ostalih cura i vidite njihove noktiće! :D
Hvala Vam na Vašem vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxoxo






You Might Also Like

24 comments

  1. Htedoh reći kako je u Bartonovom stilu, a onda sam videla da tako i treba. Veoma uspešna ideja i realizacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. shut up, ovo sam ja planirala napravit, nakon što popijem kavicu i tako to :P
    šalu na stranu, manikura je prva liga, totalno moj đir ;)
    odličan posao <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Bogu, rekla si da svašta očekuješ ove godine pa se trudin kombinirat :D
      Jel se usudim reći veliki umovi slično razmišljaju? Usudin se :D Hvala draga :D <3

      Izbriši
  3. Odlična manikura, iskreno, nije nešto što bi ja osobno nosila, ali sviđa mi se na tuđim noktima! :)
    Osim toga, moji su prekratki za tako nešto :D

    OdgovoriIzbriši
  4. prelepo izgleda.. mlecni put zvezdano nebo ! ebi bas lepo stoji crno zuta kombinacija , i jos su hrapavi ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Ma šta god da radim na kraju uvik završim sa hrapavim noktima u zadnje vrime :D <3

      Izbriši
  5. Vauuuu! Sviđa mi se inspiracija koja stoji iza nokta, ja isto obožavam Burtona! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :D Weeeee Burtonovi fanovi su uvik dobrodošli kod mene :D <3

      Izbriši
  6. Predivno, zvjezdano nebo *___*

    OdgovoriIzbriši
  7. Da Burton zna za tebe, garant bi ti da neko misto na filmu, mozda nail art umjetnice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MA NU, MA NU KOMPLIMENTA, CRKOH :D Hvala draga, ma nek' je on nama živ i zdrav za posa ćemo lako :D

      Izbriši
  8. Kako je fora!!
    A nokti *.* .. Kako ih uspiješ "uzgojiti"? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Ja uvik naglasak stavim na Eveline 8u1 bazu :D Radim uskoro rutinu za ostalo, ali to uvik istaknem :D <3

      Izbriši
  9. wow super kreativno i skroz drukčije :D odlično!!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics