Empties #4

18:04

Hello there my lovely friends!

I have been postponing this post for such a long time, you don't even know LOL.
I love reading empties, but writing them is one of the worst types of posts if you ask me.
It take so much time and I just OMG. I have a lot of things planned for February, so I can't wait anymore,
needed to get them out of my way. So here are the products I killed in the last 2 months.


Pozdrav lipi moji!

Ja ove emptiese odgađan već duže vrime, ono, neznan šta mi je s njima LOL.
Toliko obožavan čitat ove postove i nebi virovali ali, pa jedno 70% blogova koje ja pratin san upoznala priko emptiesa. Ovakav tip posta, uz recenziju, je meni nekako najteže za napisat. Baš triba dosta vrimena.
Ali pošto će mi ova veljača bit ludilo moran ih se rješit, nemogu više čekat.
Pa eto dragi moji, ovo san ja uspila slistit u zadnja (malo manje od) 2 miseca.





Garnier Ultra Doux 5 plants shampoo was great, it felt liken it cleaned my hair and made it feel super lightweight, but I'm not that into anything herbal. Love the peach one though!
Cien 2in1 shampoo&conditioner was okay for winter and early spring. I bought this like, almost a year ago, in early spring when it was still cold. I tried but couldn't use it during summer or fall because my hair would get super greasy super fast. Cien is cheap and I wanted this to 2in1 thing to work but, okay no. No. I'll just stick with my shampoo and conditioner separated, I can't use these kinds of products. Dove whatever shower cream was that one thing I always get as a gift but I do not, I prefer other things. My skin feels weird after using Dove shower creams, and any other shower creams in general. The same goes for Nivea in-shower nourishing body milk. HOW DO I PUT THIS IN WORDS WITHOUT SOUNDING LIKE A SPOILED BRAT? I prefer separate products, not 2in1? When I'm in shower I don't aim for 'pampered' or 'moisturized', I aim for clean. I just want to feel clean. The moisturizing and pampering comes after that.

Garinier Ultra Doux 5 biljaka šampon (12,90kn, Dm) je bio odličan, kad bi oprla kosu s njin osjećala bi da je čista i super lagana, ali nisan toliko u ničemu 'biljnom'. Ali njihov šampon od breskve je ludilo!
Cien 2u1 šampon i regenerator (oko 8kn, Lidl) je bio oke za zimu i rano proljeće. Kupila san ga, pa ima skoro godinu dana, u rano proljeće dok je još bilo ladno. Pokušala san, ali nisan ga mogla koristiti na lito niti u jesen jer bi mi se kosa zamastila toliko brzo. Cien je prejeftin i baš san tila da mi ovo paše, da se nemoran zamarat i sa šamponima i regeneratorima, ali to kod mene očito nemore ić.  Dove štagod gel za tuširanje (oko 15kn? neznam točno, poklon) je jedna od onih stvari koje koliko god ja govorila da mi nisu nešto, uvik dobijen na poklon. ja volin drugačije stvari. Koža mi se čudno osjeća nakon ovih Dove gelova, ne samo njih već i većine 'kremastijih' gelova za tuširanje. Isto vridi i za Nivea in-shower njegujuće mliko za tilo (oko 40kn, Dm). MA KAKO DA VAN OVO KAŽEN A DA NE ISPADNEN KO RAZMAŽENO DERIŠTE? Očito preferiran odvojene proizvode, ne 2u1?! Kad se tuširan ne ciljan na to da se osjećan hidratizirano, ja ciljan na čisto. Samo želin imat osjećaj da san čista, hidratiziran kožu poslje, tako da mi hidratacija tijekom tuširanja ne znači ama baš ništa. Oće li mene ikad iko na internetu shvatit? ahhahah


Balea face toner for combination skin is an amazing and cheap toner if you have an oily T-zone.
After using it my face felt fresh, clean, tight and it smelled heavenly. Highly suggest you to try this. I'm currently on Eveline's SOS toner, and I prefer this one by far. EVELINE pure control SOS washing gel + peeling + mask is my holy grail face product. Also a great and cheap product for combination skin, it was in my TOP 5 PRODUCTS and I highly suggest you to try it. Isana shower gel was a gift and I disliked it so much. I can't describe the smell, but after using it it made me feel so meh, I didn't feel enough clean so I don't recommend this at all. Balea Cocos & Nektarine roll on was OMG, I'M DEAD. I loved this so much, even though I don't prefer roll on deodorants. The smell of this is pure heaven!!11! Garnier mineral deodorant was such a pain in the ass. I'm one of those girls that always has at least 4-5 deodorants in constant use, and it always takes me ages to finish one up. The deodorat itself was okay, but it took me like 6 months to finish it up, and I have like 10 others to finish which is so depressing LOL.

Balea toner za mješovitu kožu (oko 17kn, Dm) je odličan i jeftin toner za sve koji imaju masnu T-zonu.
Nakon korištenja lice bi mi bilo osvježeno, čisto, zategnuto i mirisa je božanstveno. Preporučam da ga probate. Ja trenutno koristin Evelineov SOS toner i ovaj mi je bio bolji, i to vrlo bolji. EVELINE pure control SOS gel, piling, maska za lice (oko 22kn, Dm) je moja svetinja. Još jedan odličan i jeftin proizvod za mješovitu kožu, bio je u moji TOP 5 PROIZVODA i preporučam ga i Vama. Ja već koristin 2. :) Isana gel za tuširanje (neznan cijenu, nije važno kad ni ne valja hahaha) je bio poklon koji mi se nije svidio. Nemogu ni opisat miris, nije da je užas, nego nakon tuširanja bi se osjećala ono meh, nekako teško i nisan se osjećala dovoljno čisto. Znan, čistoća, ja i to, da mogu domestoson bi se prala. Ne priporučan. 
Balea Kokos & Nekatarina roll on (7-8kn, Dm) je ono OMGOMGOMG! CRKOH. Iako nisan tip za roll on dezodoranse, ja neznan jel i Vi tako, ali ja nakon svakog nanošenja moran roll on brisat maramicama da skinen sav proizvod što san "okaljala", jel to bolesno? Neznan, al znan da je čisto ahah. Ovaj mi se svidio, miris fantazija, nadan se da ću se malo "odlinit" i više koristit ovakve nego u spreju, ajmo malo podrške, pokušavan tu bit ekološki osvješćena. Garnier mineral dezodorans (oko 18kn, Dm) je bio meni toliko naporan. Ja uvik iman u rotaciji 4-5 dezodoransa, pa jel znate kliko mi triba da potrošin jedan? Brate mili kosa mi od obojane priđe u ombre dok se to dogodi. Ovoga san dokrajčila, fala i Bogu i čoviku. Iman ih još oko 10 za potrošit, sve mi se čini da će ko god svrati u mene otić ća sa poklon paketon dezodorans+neka mazalica, pun mi ih je kufer.


Balea Sheabutter & Arganoil handlotion, PRAISE JESUS IT'S GONE. Took me 2 years to finish it. I prefer cremes instead of lotions, and even though the smell of this was amazing I don't like the fact that it took me so long to finish it. If you're a lotion kind of person, this one is great for you.
Nivea creme, standard, my love, I have 5 more in the stash. <3 Dahlia Almond & Collagen handcream was meh. It was good for those times when I was 'out and about' and I didn't want greasy hands, but I didn't feel any kind of hidratation after using it. Balea Papaya & buttermilch handcreme. If I didn't have a backup of this creme you bet you ass I'd be slapping somebody right now. I have a tendancy to like something so much when I'm using it, but never repurchase it because of all the new stuff I hadn't tried, but I have bough another one of this. Do you see it here? I squeezed the life out of it. It wasn't so moisturizing I'd slap someone, but the smell, oh the smell. I'd slap someone because of the smell. Highly suggest you to buy it if it's still available, it says it's 'Limited Edition' but the last time I was at Dm it was still sold.
Neutrogena fast absorbing handcreme, this handcreme is my mothers holy grail. This creme is so moisturizing and it absorbes so fast, it leaves some kind of a film on your hands and I feel like that film is a shield. So amazing, and if you never tried this creme, you're missing.

Balea Sheabutter & Arganoil losion za ruke (oko 10kn, Dm), FALA BOGU GOTOV. Rekla bi naša Tina super za slaganje gumica, nemogu se više složit s tin. 2 godine, 2 godine su mi tribale da je potrošin, misusovo. 
Ja san više za kreme, a ne za losione, i usprkos tome što san je nakeljila kraj kompjutera, i usproskos tome što je mirisala super, nikako se natrat da je koristin. Pa san napravila ono što se tribalo napravit. Ja nevolin bacat proizvode, pa san je iskoristila ko losion za tilo 2-3 puta, samo da je više ne gledan. Ako volite losione, ovo je za Vas.  Nivea krema (di je nema? mislin da se cijene kreću od 8-9kn za 30ml, do 20ak kn za 150ml), standardna ljubav, iman još 5 u zalihi. <3 Dahlia Badem & Kolagen krema za ruke je bila poklon od mame, neznan di je ima, ni čija je, ni koliko košta, a nije mi ni važno jer nije niti malo posebna. Bila mi je oke za bacit u torbu, koristila san je kad san bila vani i tila malo zaštitit ruke a da ne budu masne poslje. Nikakvu hidrataciju nisan osjećala nakon korištenja iste. Balea Papaja & Mlaćenica krema za ruke (oko 9kn). Da neman jednu u zalihi vjerojatno bi sad nekoga pleskala zbog toga. Iman običaj tijekon korištenja neki proizvod obožavat, ali kad ga potrošin skoro pa nikad ne kupin ponovo isto, posebice kremu za ruke, realno gledajući danas ih svaki dan izađe mali milion novih za probat. Ali ovo, taj miris i osjećaj nakon korištenja ove kreme je, toliko je dobra da mi dođe da zabeštiman eto. Toliko dobro da je zlo ahahahah. 
Nije da toliko hidratizira kožu, nije čudo u tome, nego baš u mirisu, predivan je. Piše na njoj da je LE, ali zadnji put kad san bila u Dm-a još je bila u prodaji. Neutrogena brzoupijajuća krema je svetinja moje matere. Divno hidratizira i brzo se upije, ostavi kao neki zaštitni fil na rukama nakon korištenja i meni to dođe isto ko neznan, rukavice. Odlična krema, preporučan osobama sa suhon kožon. (oko 40kn, kaže mater, ja kupin sebi Baleu od 10kn i još 2 laka za te pare ahahha)


Clever wet baby wipes were nothing special, I used them to take off my face makeup. If I don't have wipes and run into them I'd probably but them again. Softion wet baby wipes are my favorite ones. They're gentle, smell nice and don't burn my face. Soft & Sicher wet wipes were so long in my bag that they dried out. LOL

Clever vlažne maramice su bile oke, ništa posebno. Koristin baby maramice za skidanje šminke sa lica nakon što odstranjivačem šminke skinem sve sa očiju. Da neman vlažne maramice i naletin na ove vjerojatno bi ih kupila. (oko 10kn, lokalna trgovina). Softino vlažne baby maramice su meni najdraže. Nježne, lipo mirišu i nikad mi nisu spalile lice. U idla ih nadjem po ja mislin, 7kn i meni dobro. Soft & Sicher vlažne maramice su mi bile toliko dugo u torbi da su se pritvorile u obične maramice hahahah.


Acetone, for my glitters, I liked it, probably would repurchase if I ran into it again. Solvente, my beloved polish remover, repurchased 6 of them a while ago LOL. Aveo polish remover was a gift for from a friend, hated it. Probably the biggest piece of shit nail wise I tried in a long time. Do not  recommend.
Ebelin cotton pads, my favorite ones, repurchased already.

Aceton (6kn, lokalna tgovina), za moje šljokičane, dobar je, vjerojatno bi ga opet kupila da naiđen na njega. Solvente (6kn, lokalna trgovina), moj najdraži odstranjivač laka, kupila još 6 nedavno LOL. Aveo odstranjivač laka (čula san 4kn, Muller) san dobila na poklon, odvratan je. Vjerojatno jedno od najveći sranja, bar što se tiče moji noktiju, što san probala. Nikad u životu mi ništa, ma čak ni aceton mi nije isušio nokte i zanoktice ko ovo sranje. Znan da je zeleni dobar i Bog Vam da nemojte mi ga spominjat, neman Muller u okolici eto. Hvala unaprid na ne spominjanu. :'(
Ebelin vatice (oko 11kn, Dm), najdraže, već kupila druge.


Maybelline Colossal Volum Express mascara was great, but I still prefer my essence mascaras.
essence Viva Brasil lip balm was okay, it moisturized my lips a little bit and gave them a little bit of a pink color, it was limited edition, but I won't miss it. It was okay, but let's be real, there's a ton of things lip wise to try these days. S-he stylezone & another nail glue were hanging out in my nail collection for 2 years, I don't glue my nails so I'm tossing them out. smart girls get more clear nail polish was used up for making franken polishes. I always but clear polishes if I can't find an interesting color, I mean, it doesn't hurt to have them just in case. Rapsodi xy nailpolish (the name rubbed off) was a gift from a friend, she just took all her polishes and gave them to me, but unfortunately this was all gone, so I'm tossing it out.
Eveline 8in1 holy grail base coat, I'll talk more about it soon when I do my updated nail care routine.

Maybelline Colossal Volum Express maskara je bila super, ali ja još uvik više volin essence maskare. (oko 60kn) essence Viva Brasil labelo sam osvojila u essence darivanju tako da neznam cijenu, bilo je LE i nije da će mi falit. Bio je oke hidratantan i dava je neku blido roze boju usnama, ali budimo realni, od toliko proizvoda za usne što imamo danas za probat, ne vridi žalit ni za čime. S-he stylezone (oko15kn) i neko lipilo za nokte (dio seta) se valjaju u mojoj kolekciji ima 2 godine. Ja niti lipin nokte, niti mi ih pada na pamet lipit, u koš. smart girls get more bezbojni (THERMOPOLIS!!!) lak (oko11kn)je potrošen prilikon mišanja franken lakova. Kad ne nađen neku zanimljivu boju, uvik uzmen bezbojni lak jer ono, da se nađe hahaha.
Rapsodi xy lak, broj se skinio, je bio u vrećici sa svim lakovima koje san dobila na poklon od prijateljice. Naime, pošto ona dođe kod mene na manikuru, odlučila mi dat svoju kolekciju. Nažalost, ovaj je bio pri kraju pa ga nema smisla držat u kolekciji. Ja neznan di u Hrvatskoj možete nać ove lakove pošto ih u mome lipome gradu nema, ove što ja iman u svojoj kolekciji mi je donila prijateljica iz Bugojna di se oni prodaju po 1KM. Znan, razumin Vas, i ja želin u Bugojno hahahah. Eveline 8u1, svetinja od baznog laka, više ću pričat o njemu uskoro kad buden pisala o rutini noktiju. (21,90 kn, Dm)


Ziaja natural olive body butter was one of the best body butters I've ever tried. It made my skin feel moisturized, smelled nice and I liked it.

Ziaja natural olive maslac za tilo je jedan od najbolji koje san ja probala. Kožu bi milipo hidratizira, lipo mirisa i meni se sviđa. Mislin da košta oko 30kn u Dm-a.


The 2 testers I finished. Natuvell shampoo was okay, I liked it. This CITRON honey & coriander body lotion was oh sweet Lord amazing. I loved this stuff. If anybody knows where I can find it please let me know.

Evo mene konačno sa testerima. Natuvell šampon je bio oke, meni se svidio. Ali ovaj CITRON med & korijander losion je bio ludilo. Ovo san obožavala. Pošto radin na moru sezonski s turistima uvik se bar u nekoj turi gostiju potrefi neko ko daje ove testere, koje ja uvik razdan jer nisan baš luda za njima. Nisan sigurna ali mislin da san ovaj Citron losion dobila od jedne dame iz Nizozemske, neznan ništa o njemu, ali ako vi možda znate, javite mi jer mi se ovo stvarno sviđa.


Now the things, stuff I finished while waiting to write this post LOL.
Chapter bath & shower gel was amesome, smelled so lightly of coconuts and  cleaned yours truly very well. Rexona invisible deodorant was okay, prefer the pink one though. Another polish remover, another pack of cotton pads, another pack of wet wipes.. :)

Sad proizvodi, stvari, štagod što san potrošila dok san čekala da ovaj post natipkan LOL
Chapter bath & shower gel je bio famozan, tako je blago i nenapadno mirisa na kokos i Vašu trulu lipo očistio, odobravan i nadan se da ću opet naić na njega. Naime, on je čeka od lita da dođe na red, uzela san ga u Kozma za 18-20kn. Rexona invisible dezodorans je bio oke, ništa posebno, iako preferiram miris roza rexone (18kn, Dm). Još jedan odstranjivač laka, još jedan pak vatica, još jedan pak vlažni maramica haahahhah..:)


Labello Fruity Shine peach. I'm throwing away my night time lip balm because it iritated my lips. I have a few lip balm in rotation and I never thought this would iritate them. I stopped using every single one and it turned out that this one made my lips so dry, and made the skin around them develop a slight rash, yes a rash. What can I say? i'm a stubborn girl and I always trust my holy grail products, but not I can't say I trush Labello that much, too bad.

Labello Fruity Shine Breskva. Eto bacan moje 'noćno' labelo jer me je za*ebalo i to dobro. Iman par balzama u rotaciji i kako da objasnin, nedavno mi se pojavio ko neki osip na kutovima usana. Ja labelo koristin od kad znan za se i normalno da san izbacivala sve druge iz upotrebe osim ove jer nije bilo moguće da bi me moje labelo zeznilo. Tvrdoglava ženska. Na kraju kad san sve izbacila odlučila i njega pristat koristit i usne mazat samo vazelinon i vidi vraga, tada se osip počeo povlačit. Ej, tlak na milijun. Što se tiče materijalni stvari, ništa me nemore toliko naljutit ko kad me neki brend kojeg koristin toliko godina zezne s 1 proizvodon. Ne zamiran toliko da ga nikad više neću kupit ali više nije holy grail, nemogu ga zgrabit s police, kupit i bit sigurna. Sad opet moran čitat sastave, uzet 6 komada, uspoređivat, mislit se oće li mi iziritirat usne... Razočarana san i nije mi svejedno. (15ak kn, Dm)

Those were my empites, do we have anything in common?
What do you think about these products, how do you like them?
Thank you all for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Evo moji praznjakovića, imamo li išta zajedničko?
Šta mislite o svemu, jese neke i Vi koristili i kakvi su Vaši dojmovi?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

36 comments

  1. puna kesa stvari haha :D Nivea in shower je meni dobar, liti mi super dođe jer mi se ne da mackat posli tuširanja. Ziaja ima fine proizvode, trenutno sam na testiranju tonika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa nu, troši se :D Vidila san tonik, jedva čekan doživljaje :D Ja san na Eveline toniku i so-so, možda ću se bacit na neku micelarnu ali prvo moran potrošit ovo :D

      Izbriši
  2. Neke od stvari i sama i trenutno koristim ili sam koristila :D I da,i ja volim čitati ovakve postove,piši ih i dalje :))

    OdgovoriIzbriši
  3. "Iman ih još oko 10 za potrošit, sve mi se čini da će ko god svrati u mene otić ća sa poklon paketon dezodorans+neka mazalica, pun mi ih je kufer." :lol:
    Ajde drago mi je da se nekome ne sviđaju Dove tuširalice, ovako javno :D. Meni je konkretno ova zakon, ali razumijem te. Ni moja mama ne voli takve stvari jer kaže da uvijek ima osjećaj da je sluzava.
    Solvente sam koristila daaaavno. Balea losion i krema od papaje su mi super, ali losion me dobro zasitio. Dugo je trajao :D. Za mene su odlična mini pakiranja jer mi sve brzo dosadi :D.
    Softino maramice mi nisu nešto. Uvijek izvučem cijeli žbun tih maramica i to me nervira. Ali hajde, nisu za bacit. Daju se potrošit. Eveline 8u1 spasioc za nokte. Spomenik onom tko je to izmislio. I čini mi se, zapravo sad sam sigurna, da sam jedina na blogosferi koja još nije isprobala ovu žutu Maybelline maskaru. Čisto me sram. Sad bih najradije isfurala priču da sam cool i odupirem se "trendovima", ali jednom sam ju umalo kupila pa moram šutit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahha ma nikako na zelenu granu sa mazalicama i dezodoranson :D
      A neznan šta bi ti rekla, meni je ovo čak 3. tuba colossalke ali ništa revolucionarno, odupri se, FUCK THE SYSTEM AHAH :d hvala puno draga :*

      Izbriši
  4. Inače ove empitese, proskrolam, čitam samo o proizvodima koji me zanimaju, al ovaj tvoj sam pročitala od a do w i dobro se nasmijala. :DD Meni je Nivea najbolja i jedina kaj se tiče njege tijela, sto ljudi, sto čudi. :) I ja obožavam ove ebelinove blazinice. Moram nabavit ovu Neutrogeninu kremu, ruke su mi blago rečeno koma :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahhaha drago mi je draga :D Probaj ili neutrogenu, ako oćeš nešto još ful hidratizirajuće preporučan ti cien sos kremu, ona ti košta oko 9kn ili jednostavno vazelin, to je spas. :D

      Izbriši
    2. Oooo, nova pikčr, ajde da vidimo malo i tebe, osim noktića. ;) :)) Fala na preporuki, već imam tu Sos, mislila sam da je ova Neutrogenina bolja... :)

      Izbriši
    3. Nije toliko bolja, posebno kad se cijene usporede, sos je zakon :D

      Izbriši
  5. Svaka čast, stvarno si dosta proizvoda potrošila, što se tiče ovog Balea handlotiona skroz se slažem da ga je gotovo nemoguće potrošiti, trenutno ga imam još pri dnu malo, ali mi je trebalo cca godinu dana da dođem do tu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. KATASTROFALAN JE AHAHAH radije ću uzet kremu baš, nekako je on meni prevodenast i ne osjećam neku hidrataciju nakon korištenja :/

      Izbriši
  6. Imala sam slicnu situaciju kao i ti. Ja sam ju imala sa lip butterom vanilija makadamija. Svaku vecer bi se mazala i svako jutro bi se probudila upaljenom aknom na ili oko usana. Fora je ta da labelo nocu putuje i tu dolazi do upale. Tako da i dalje koristim taj lip butter ali samo po danu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svoj već bacila, nije velika šteta :) Prošla su 4 dana od nekorištenja i skoro mi se sve povuklo :) hvala na informaciji, bolje da znam za ubuduće jer volim mazalice :) n_n

      Izbriši
  7. hej jel ti imas salon pa se licka njih 10 ? svaka ti cast ! meni se zimi usporeno sve trosi,kad izadjem ispod tusa , jedva i nivea 2u 1 stavim sperem i cvokocem ....svaka ti cast draga moja, i ja volim da procitam i taman upoznam kad idem u kupovinu po neki tvoj proizvod ! da nisi aceton prosula po podu ? to je oko pola litre skoro litar ? ;)
    lep pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Luda sam, to je sve od naših manikura potrošeno hahaha Zapela sam za prokleti no buy, tako da se tjeram da trošim sve, nema kupovine dok se ne rješim bar 79% stvari (znači komodno ne triban uzimat kozmetiku 2 godine ahhahaha) :D

      Izbriši
  8. vidi se tko stalno lakira nokte i radi nail art-ove hehe :D
    dove gel za tuširanje obožavam, kao i eveline za čišćenje lice :D <3
    Neutrogeninu kremu za ruke imam druge vrste :D
    ovu bi voljela probati zbog brzog upijanja :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisan inače ovoliko za lakiranje, ali baš ima mjesec dana ludim, samo želim lakirat :D U ova ti je super, dušu dala za torbu i laganini mazuckanje dok si vani negdi :) Hvala draga <3 :*

      Izbriši
  9. Jao meni je labello ok,ne znam zasto se tebi to dogodilo.
    Pa mila ti imas sestu pa zajedno trosite ja jadna imam brata on ni labelo ne koristi kad mu treba, a kamoli ostalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O ženo draga, bolji je tvoj brat nego moja sestra :D Moja samo parfeme troši, ništa nokti, ništa kozmetika, a o mazanju sa kremama i losionima da ti ne pričam, ovo sam sve ja jadna potrošila hahahaha osim vlažnih maramica, ona s njima briše cipele -_-" A neznan šta je bilo sa labelom, neki sastojak mi očito smeta, imam od kokosa i super mi je :/

      Izbriši
  10. ovaj rozi aveo odstranjivac za lak je kriminalan, 2 puta sam ga koristila i kozica oko noktiju mi je postala suha kao da je plasticna! nakon toga je sluzio za cistit prljavstinu po podu, sa rukavicama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super savjet ako mi ga itko ikada više pokloni, užas teški :D Hvaal draga <3

      Izbriši
  11. I must do the same. I have a tonnes half full cosmetics and I am still buying more. ehhhh...strange me
    Anyway, very good post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. We gotta try, that's why I'm on a no buy period. I spent all this money and I don't want to waste it. :) Thank you dear :D

      Izbriši
  12. Bas si bila vredna :D Da li mozes da mi kazes kakav je ovaj Balein tonik i ova Neutrogena krema? :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Balea tonik mi je prekrasan, osobito ako imaš problema sa miteserima i masnom T-zonom. Meni ih je počistio sa obraza i brade, a smanjio mitesere po nosu. Uz to miriše baš nekako citrusno, osvježavajuće, toplo preporučam :D
      neutrogena je super, upije se u roku par sekundi, hidratizira ruke, a poslje mazanja ti ostavi kao zaštitni film, strašno dobra krema za ovo zimsko vrijeme :D Ako su ti ruke ili koža baš suha, preporučam ti vazelin. Nekad ako mi se ruke ili čak stopala baš osuše, dobro namažem vazelinom ruke, preko toga rukavice i tako spavam, ujutro budu meke ko san. :D Nadan se da san ti bar malo pomogla, ako još nešto triba samo pitaj :D <3

      Izbriši
    2. Hvala draga na pomoci, pomogla si mi puno :D Ja odavno gledam i tonik i kremu i razmisljam da li da ih uzmem i sad si mi olaksala posao :D Hvala puno :) <3

      Izbriši
    3. Ajme ženo krema je još i bolja! :D Nju ti još više preporučam, ja nikako naći primer za lice pa nju koristim i puder ili bb krema mi traje po cili dan s njom bez da se išta 'rastopi' :D Nema na čemu, i drugi put :D <3

      Izbriši
    4. Moracu da probam! :D Hvala ti punooo! :D <3

      Izbriši
    5. Ništa draga i drugi put ;D <3

      Izbriši
  13. Ja sam baš volela ovu Dove tuširalicu, ali je dugo nisam koristila, otkako sam otkrila one prirodne sapune.
    A tu plavu Nivea kremu baš ne volim, mnogo mi je masna i miris mi se ne dopada. :P
    Rapsodi lakovi se kod nas prodaju kod Kineza, ali nisam oduševljena...imam jedan koji mi je davno drugarica poklonila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Dove tuširalice, baš što je azzie rekla, sluzave :/
      O neko ko nevoli Niveu, jao!! :D Ja sam negdi pročitala da se ne testiraju na životinjama, tako da ako mi još neki dođe pod ruku uzimam :D

      Izbriši
  14. 'Kad se tuširan ne ciljan na to da se osjećan hidratizirano, ja ciljan na čisto' Hahahaha baš sam se nasmijala :D Ni mene nisu oduševili ti in showeri. Inače, Dove tuširalice su mi odlične. Solvente mi je inače, uz zeleni Aveo, najdraži aceton. Koristim ga još od srednje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja i Dove nikako na zelenu granu hahaha :D Ajde neka Vas bar malo namsijavan :D Hvala draga :D :*

      Izbriši
  15. šta je meni od svega ovog upalo u oko, da ne kažem oči ;) balein losion za ruke, jer je živi užas i ne nudi ni kap njege a, rekla si i sama, nikad ga potrošit... kad sam ga malo ispraznila umućkala sam unutra još par vrsti ulja pa je bilo nešto bolje, ali onda mi je bila muka kako sam to ulje mogla i bolje potrošit ahahaha
    rapsodi je turski brand, a to je puuuuno bolje od kineza :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHAH losion je koma teška, ja joškad san ga uzela misec dana ludila oko mirisa, prošlo po godine reko ajde brate ispari ahahhahah Baš san i čitala, Rapsodi i Gabrini, sister kompanije, ni oni ne testiraju na životinjama, bar što san mogla prokopat, sad su mi još draži :D Hvala draga :D <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics