Nail Art: Studded Fall + Eveline cuticle removing gel experience

19:47

Hello my lovely people!

Today I'll be showing you my new nail art design, inspired by fall.
But fall's kind of boring, so I decided to metal it up a bit. ;)


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazat svoj novi dizajn, inspiriran jeseni.
Ali jesen je nekako dosadna, pa san je ja odlučila malo 'pometalit'. ;)


I've said in one of my previous posts that I was trying out some cuticle removers.
Actually, one cuticle remover for now. Lemme show you.

Rekla san u jednon od prošlih postova da isprobavan neke proizvode za odstranjivanje zanoktica.
Zapravo, jedan proizvod za odstranjivanje zanoktica zasad. Nu, da Vam pokažen.




Naked nails update. Looking better, right? / Golaći za sad. Bolje izgledaju, jelde?



This is the product. This summer I was walking through Dm, saw this and grabbed it.
I was looking for the essence one, but I can't find it anywhere! Eveline is an amazing brand,
if you've been following me for a while you know Eveline 8in1 is my nail crack.

Ovo je taj proizvod. Litos san šetala kroz Dm, vidila ga i odman zgrabila.
Tražila san essence-ov, ali ga nigdi nemogu nać! Eveline je super marka, ako me pratite
neko vrime znate da je Eveline 8u1 moja droga za nokte.



Don't they look hideous after I've scraped all the shit off them? :/
Note, I did not follow the instructions. LOL
I did one hand at a time, and it took me more than 30 seconds per finger to scrape the dead skin off.
I have sensitive skin, and I'm prone to allergic reactions, so it passed that test.
And I didn't notice a bad smell, I kind of didn't notice any smell at all.


Jelde da su užasni nakon što san sva sranja sastrugala sa njih? :/
Pozornost, nisan pratila upute. LOL
Radila san 1 ruku 'odputa', i tribalo mi je više od 30 sekundi 'po prstu' za struganje mrtve kože.
Iman osjetljivu kožu sklonu alergijskim reakcijama, prošlo je taj test.
I nisan primjetila neugodan miris, zapravo nisan primjetila nikakav miris uopće.


The after shot. / Slika poslje.


After I've removed the dead skin, I bleached my nails, just like I do every now and then.
Find here what I mix for bleaching - Nail Care Routine

Nakon što san uklonila mrtvu kožu, izbjeljivala san nokte, ko što radin svakih tu i tamo.
Što mješam za izbjeljivanje saznajte tu - Rutina za njegu noktiju


My nails after the bleaching and after my scrubs. Ready for some polishing!

Moji noktići nakon izbjeljivanja i nakon mojih pilinga. Spremni za malo lakiranja!


I used: / Koristila san :



- EVELINE 8in1 base coat
- Pacific Rapsodi 25 - base color
- Gabrini Summer Edition M108
- Pacific Rapsodi 27
- Pacific Rapsodi 33
- essence 65 camouflage
- ORLENA 01
- essence quick dry top coat
- a needle (for drag marbling)
- a toothpick
- golden 3mm square studs



I used all new, not yet hauled, polishes.
Meet Mr. 25, a gorgeous yellow-green cream polish.
I am a huge fan of yellow-green, can't get enough of it. It's so weird for me, i don't know why.
Only one coat, almost a one-coater. But that gloss tho!
I love this polish, but it's not my favorite of this bunch. I'll tell you more about my favorite when I haul it! ;)

Koristila san sve nove, još ih nisan haul-ala, lakove.
Upoznajte Gospodina 25, prekrasnog žuto-zelenog krem laka.
Veliki san fan žuto-zelene, nikad mi je dosta. Tako mi je čudna, neznan zašto.
Samo jedan sloj, umalo jednoslojaš (da, opet sa tin jednoslojaš haha). Ali taj sjaj!
Volin ovaj lak, ali mi nije favorit u ovoj hrpi. Reć ću Vam više o favoritu kad ga buden haul-ala! ;)

For the manicure, I painted my base coat and 1 layer of Mr.25, waited for that to completely dry.
Then I added a thicker coat of Mr.25, placed a dot or two of each polish on each nail and then
dragged the polishes around with the needle to get a marbled effect.

Što se manikure tiče, nalakirala san bazni laki i 1 sloj Gospodina 25, čekala da se to skroz osuši.
Onda san dodala deblji sloj Gospodina 25, tapkala po točkicu ili 2 od svakog laka i onda vukla
lakove iglon po noktu da dobijen mramorni efekt.


Not sure of how you guys will feel about this, but I am amazed. LOVING IT.
All the colors, except the blue one, are fall in a bottle for me.
I added the blue polish in for a hint of 'Bitch summer's not over yet'.

Nisan sigurna šta ćete Vi mislit od ovome, ali ja san zapanjena. VOLIM VRLO.
Sve boje, osim plave, su jesen u bočici za mene.
Dodala san plavi lak za dašak 'Kučko lito još nije gotovo'.



Added some studs and here's the finished nail design! :D

Malo ih zakovala i gotovi nokti! :D 
(Vidite da radin na 'rvackin šalama? Zakovala? Zakovice? ..... Bar se trudin!)


Thank you all for your time.
Take care and enjoy,
until next post,
byeee xoxoxo


Hvla Vam na Vašem vremenu.
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
pozdraaav xoxoxo



You Might Also Like

2 comments

  1. nice, drago mi je da se bar koja od naših cura pridružila izazovu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi za link. :D Lipo je vidit manikure od svugdi na 1 mistu n_n

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics