Got it! - Diva kozmetika

08:56

Pozdrav prijatelji!

Nedavno (ne sićan se točno kad) san naručila, po drugi put, lakove i ostalo(jer lakovi su najbitniji ;))
od moje 'intrwebz prijateljice', DIVA KOZMETIKA .
 Divu kozmetiku san uočila kod Ninas Nails, dugo san se mučila da ne klikan i da ne tražin tu stranicu jer
san znala šta će bit. I normalno, nakon što san se grizla cila 3 dana!!! oden i naručin hrpu stvari. :D
Neželin pisat ništa o tvrtci, lipo otiđite na stranicu pa vidite sami, ja ću Vam prinit svoje iskustvo. :)
Ko i prvi put, moja nova blaga su stigla sigurno na kućnu adresu u roku od 2 dana.
*samo čas da napišen na engleskon*

Hello friends!

I wanted this to be a Croatian post only, but I didn't want to leave you guys out of it :D.
Sum it up, I ordered polishes and other things online and I'll be showing them in this post.
The page I ordered them from ships only in Croatia (I think?!), but here's a link to their page
if you still want to check it out DIVA KOZMETIKA.
I won't be writing my experience in english, I don't see why should I, but hey, polish pics! :)

Samo sekund da napomenen da nisan sponzorirana niti se utjecalo na moje mišljenje o ijednom proizvodu na bilo kakav način od strane Diva kozmetike (Dinler d.o.o.). Sve stvari sam sama naručila i platila svojim novcem.


Jel Vam falio Gobi? :D Pozdravlja Vas! :D / Did you miss Gobi? :D He says hi! :D



Evo kako je paket izgledao kad sam ga primila (tj ne ja, nego sestra, ali nu, sve slikano lipo), i kad
se polako otpakovao. Svi lakovi su dosli u manjim kutijama s pregradama, ostatak narudžbe je stavljen u prostor između kutija s lakovima (čak i 'diva' zna da su lakovi najbitniji).
Moran dodat kako su ljudi sa 'Diva kozmetika', tj, tvrtke Dinler d.o.o. izuzetno ljubazni, pristojni i dostupni.
Prvi put kad san naručila, ono, poludila ženska :D, odman san ljude izgnjavila da moja narudžba mora bit hitno poslana, pa su je ljudi hitno poslali (došla odman sutra).
Ovaj put su me kontaktirali emailom, neke stvari što sam naručila nisu bile dostupne, pa su pitali želim
li možda nešto drugo umisto toga, što je odlično.
Nisan imala vrimena sad gledat ništa jer san bila na poslu pa san ljubazno odbila, ali možete mislit
ludila da Vam samo bubnu paket i da unutra nađete poruku 'Ej neki stvari nije bilo sorry'.
Sve stvari u paketu su došle neoštećene, pakiraju jednostavno ali učinkovito, pa nebi tila neke 
komentare ala američki jutuberica da se sve tribalo 'udavit' bubble wrapom.
U prvoj narudžbi sam imala lakove, 1 sjenilo i 1 maskaru, tada nisu imali dostupne ove male kutije pa je
sve bilo zamotano u papir, pojedinačno svaki proizvod, doslovno, svaki lak.
Čak pretpostavljam da ih i zatražite da svaki proizvod sad pojedinačno motaju da Vas nebi odbili. :)




Rapsodi Turbo Boost Curved Mascara


Flormar 'četkice' za sjenilo

5 ih dođe u paketu. 


Flormar Clean Care facial peel off mask

Sestra mi je koristila ovu masku, sad je i ja želim probat, trenutno nemogu zbog jebene prehlade.
Koža oko nosa mi je iziritirano maksimalno, neželin je još više nadraživat.
Ali ona kaže da je super, AKO točno sljedite upute! :D


Gabrini Stick Foundation 102

Evo ovo me se dojmilo. Pa u šoku san.
Nevolin na lice stavljat ništa (da ja san jedna od ONIH ženski koja ne prekriva bubuljice i ostale 'nesavršenosti' na licu, ali natracka maskare maksimalno-hvala Bogu spider lashes su ponovo u modi :D),
ali,  *DRUM ROLL* ova nijansa mi paše!
Volim svoju blidu put, i kreč' pudere.
Nisan stručnjak, ali mislin da je ova podloga meni bolja kao korektor, nego za po cilon licu.
Kremast je, lako se razmaziva, super pokriva podočnjake i bubuljice.


Gabrini Foundation Natural Mask 01

Šok i nevjerica.
Evo opet nešto što i meni paše.
Kad san ga otvorila i nanila na ruku činio mi se pretekući, ali baš je pogođen naziv.
Prirodna maska. Nijansa vampir (jbt) pokriva skoro sve moje nedostatke i miriše mi
kao onaj miris maminog pudera kad san bila mala. Pa ljudi počet ću se ozbiljno šminkat :D.
JOŠ JEDNA NAPOMENA.
Iman osjetljivu kožu sklonu raznim reakcijama ako proizvod nije uredu, i stick podloga i ova podloga
su položili test, ako to ikome išta znači.


Gabrini Diamond Lip Gloss 01, 02

O sjajilima za usne ne želim ništa govorit.
Ni Diva, ni niko na svitu mene nemože hmm... Mrzin sjajila. MRZIN. Ali nu,
ova lipo slatkasto mirišu, da su ruževi možda bi ih pojela :D.


















Nikad nisan probala nijedan lak za popunjavanje brazdica, točno me zanima kakve će mi pedikure bit
nakon ovoga.

I never tried any ridge fillers, I'm really wondering how my pedicures will turn out after using this.


Zanoktice su mi katastrofa, ulje mi slabo pomaže pa san odlučila malo 'kemijat' sa ovakvim proizvodima.
Imam 3 različita proizvoda, od 3 različite tvrtke za uklanjanje zanoktica pa me zanima koji će bit bolji.
Još želim nać essenceov ali ga nikad nema u trgovini kad ja naiđem. :/

My cuticles are a dizaster, my oil isn't helping me so I decided to try some of these products.
I have 3 different products, from 3 companies for cuticle removing so I'm very interested in seeing which one will be the best one. I still want to find an essence one but it's never on stock when I'm out shopping. :/


Šljokice u zlatnoj verziji moga voljenoga OLIVIA 635, i ovo čudo, 59 za koje se nadan da neće izgubit ovaj zlatni shimmer prilikom nanošenja.

Gold version of my beloved silver glitter OLIVIA 635, and this wonder, 59 which hopefully won't
lose that gold shimmer when I apply it.


Evo da znate odakle su proizvodi. 
Ne razumin turski (nisan gledala Sulejmana od nove Hurem pa bi se tribala podsjetit :D) ali ono,
standardno, sve divno, lipo krasno, ali na turskon.


Ljudi iz Dive su krasni pa su mi ubacili i ovaj zgodni blokić.
Divno, iman neke ideje, papira uvik triba (ok ekolozi netribamo pizdit o sječi šuma, 1 drvo 'umre' za 2 lista A4 papira i to, niknit će :D..), i već iman misto za njega.^^ 


Mačak se 'očeša' na moju ljubav prema šljokicama. :D

My cat loves glitters as much as I do. :D


Da Vam kažem, prijateljski savjet.
Diva kozmetika je izuzetno jeftina i kvalitetna (ono što sam ja dosad probala), još uz to,
još uvik traje sniženje od 50%!!!!
Traje ima 2 miseca već, ja mislin, ja možda naručin još 1 turu kad se vratin kući :D
NADAN se, MOLIN BOGA da samo minjaju asortiman, da je ne zatvaraju.
Ljudi šlag će me trefit, di ću naručit ako ne od dive? :D


To bi bilo sve.
Šaljen Vam tople zagrljaje, valjda će mi kogod uzvratit jer se smrzavan trenutno. :D
Pazite se i uživajte!
'Viđamo' se redovito za 10ak dana! :D
xoxoxo, GleeTree92

And that's all.
I'm sending you warm hugs, hopefully someone will send some back to me because I'm freezing :D.
Take care and enjoy!
We'll have regular 'dates' in about 10ish days! :D
xoxoxo, GleeTree92


!!!SUMMER HAUL TEASER!!!


You Might Also Like

2 comments

  1. woohoo so many pretties! I like Gabrini and Olivia polishes :)

    OdgovoriIzbriši
  2. WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOO TOO!!! Me too :) Very cheap and high quality. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics