PEARS

16:14

Hey guys! / Pozdrav ljudi!

We're getting real close to the end of our fruit series! Today we're making pears!

Blizu smo kraja voćne serije! Danas radimo kruške!

What I used: / Koristila sam:

- plastic spoons / plastične žlice
- detailing brush / kist za detalje
- light green, brown & green acrylic paint / svijetlo zelenu, smeđu i zelenu akrilnu boju



The brush I used. / Kist koji sam koristila.


Using the light green paint make pear shapes. You can make them with a large sized dotting tool too,
but I did all of this designs with a brush for practice purposes.

Koristeći svijetlo zelenu boju napravite oblike krušaka. Možete ih raditi sa velikom točkalicom, ali
ja ove dizajne radim s kistovima da se naučim pravilno koristiti.


Using brown paint add the stalk, using green paint add the leaf and we're done!

Koristeći smeđu boju dodajte peteljku, koristeći zelenu boju dodajte list i gotovi smo!


I hope you liked this. Stay tuned for more of these posts.
Thank you for your time. I hope you have a great day.
Until next post, byeeeeeeeee :D

Nadam se da Vam se ovo svidilo. Pratite me jer će bit još ovakih postova.
Hvala Vam na Vašem vremenu. Nadam se da ćete imati odličan dan.
Do sljedećeg posta, pozdraaaaaaav :D

You Might Also Like

2 comments

  1. nešto su ti zelene kruške, trebat će im još malo da sazriju ;)
    a nokti, di je nail art na noktima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Nema nail art-a. Naime, moja draga sestra koja je zadužena za objavljivanje mojih postova ih objavljiva od zadnjeg prema prvon, što stvara konfuziju tešku -.-. Ja sam upravo na poslu (ahhahahahha), nesmijen imati nalakirane nokte (provlačim se) pa nema mojih noktiju, osim na instagramu. :/ Bude ih kad dođem kući, al pošto nisam (a mislin da još i neću) bar mjesec dana bila kod kuće, tek oko kraja 8og mjeseca ja mislin, nadam se prije, ali sumnjan. ://///

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics