Pretty Polish tag

11:22

Hey people! / Pozdrav ljudi!

I saw a lot of people do this tag, but Evebelievebeauty got me, I had to do it!

Vidila sam da je dosta ljudi radilo ovaj tag, ali Evebelievebeauty me je dotukla, morala sam i ja!


1. When it comes to colors, are you conservative or hot mama?
Kad se tiče boja, jeste li konzervativni ili ne?

- Mostly hot mama lol, I can't pass on a glitter bomb or crazy colors, but I like classic manicures too.
Većinom ne, ne mogu odoljeti bombi šljokica ili ludim bojama, ali volim i klasične manikure.

2. Are you a drug store junkie or high end diva? / Više kupujete jeftine ili skupe stvari?

- Drug store junkie all the way. / Jeftine stvari uvijek.

3. What's your all time favorite polish to date? / Vaš najdraži lak do danas?

- essence 103 space queen. Okay I picked the first glitter polish I ever bought, I do love all my
polishes, they're all my babies, but I ain't gonna ramble about how I love them all equally.
Odabrala sam prvi šljokičasti lak kojeg sam kupila, volim sve svoje lakove, svi su moje
bebe, ali neću Vas sad 'turpijat' kako ih sve jednako volim.

4. What's the most you've ever payed for a polish? Least? / Najviše što ste platili za lak? Najmanje?

- deBBy 27,90kn (5$ or 3,7€) most / najviše, least / najmanje 5 kn (1$ or 0,66€).

5. Would you consider yourself a pro painter or just an amateur?
Smatrate li se profesionalcem ili samo amaterom?

- Somewhere in between. / Negdje između.

6. What's your biggest polish pet peeve? / Što Vas najviše nervira kod lakova?

- I don't have all that I want! / Nemam sve što želim!

7. What's more important? Base coat or top coat? / Što je važnije? Bazni lak ili nadlak?

- In my opinion, base coat. / Moje mišljenje, bazni lak.

8. Nail art - love it or leave it? / Nail art - volite ga ili ga ostavite?

- LOVE IT! / VOLITE GA!

9. If you would design a polish, what would you name it and what would it look like?
Kad bi dizajnirali lak, kako bi se zvao i kako bi izgledao?

I'd make a color changing mood polish, white when it's cold and black when it's hot, it'd be packed
with chunky, all shapes and sizes, iridescent glitter. Dream big am I rite? I'd name it by myself. Mila :)

Napravila bih lak koji mijenja boju ovisno o raspoloženju, tj remperaturi, bijel kad je hladno i crn kad
je vruće, i bio bi krcat chunky, svih vrsta i oblika, šljokicama u duginim bojama. Puno sanjam jel' de?
Nazvala bih ga po sebi, Mila :)

10. Share your best tips for the perfect manicure. / Podijelite Vaše savjete za savršenu manikuru.


And that's the tag, fun to do :). If you did it link me, and I tag whoever wants to do this!
Thank you for your time, I hope you enjoyed this.
I'm hoping to post that small haul later, fingers crossed!
Have a nice day, until next post, byeeeeeee!:)

I to je tag, zabavan je :). Ako ste ga radili linkajte mi ga, i tagiram sve koji ga žele raditi!
Hvala Vam na Vašem vremenu, nadam se da ste uživali. 
Nadam se da ću kasnije postat onaj mali haul, držim fige!
Ugodan dan Vam želim, do sljedećeg posta, pozdraaaaav! :)

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics